Tere, juba mõnda aega on vaevanud ja süvenenud probleem m46 kastiga, kus tagurpidikäik libiseb (vahest ka teine ja kolmas käik).
Õlitase on korras. Viies lülitub alati ilusti sisse. Milles võib probleem seisneda?
M46 - tagurpidikäik libiseb
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: M46 - tagurpidikäik libiseb
Sellel kastile ei saa ükski käik libiseda, ega see automaatkast ei ole.
Ainuke asi mis seal libiseb on sidur. Selle libisemine avaldubki alguses kõrgematel käikudel, mida edasi seda rohkem.
Ainuke asi mis seal libiseb on sidur. Selle libisemine avaldubki alguses kõrgematel käikudel, mida edasi seda rohkem.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: M46 - tagurpidikäik libiseb
Ta on ju OD kast ning tal on eraldi sidur. Kus juures libisemine ei ole üldse nagu tavalise siduri libisemise puhul, edaspidi käikude puhul kaob alati mõne aja pärast ning enamasti madalatel pööretel libisemine ära ja kõik toimib tavaliselt. Tagumine käik libiseb alati kuid külma mootoriga tunduvalt vähem, soojaga rohkem, edaspidi käikudega jälle vastupidi, külmalt libiseb, soojastpeast ei libise üldse. Peale selle, esimene käik ei libise kunagi.
Re: M46 - tagurpidikäik libiseb
Esimene käik hakkabki sul viimasena libisema. Algab sellest, et 4 ja viies libisevad. Pane madal kiirusel või 4jas sisse ja vajuta gaasi. Kui pöörded tõusevad aga auto ei liigu kiiremini, siis sidur libiseb. OD neil ju ainult edaspidi nö 5ndaks käiguks. Tagurpidi käiku see küll ei mõjuta.
Re: M46 - tagurpidikäik libiseb
Teoreetiliselt vist on jah võimalik ka OD libisema saada, eriti juhul kui ei kasutata ATF-F tüüpi õli.
Re: M46 - tagurpidikäik libiseb
Iceman kirjutas: OD neil ju ainult edaspidi nö 5ndaks käiguks. Tagurpidi käiku see küll ei mõjuta.
Ja nagu pildil näha on seal veel sees Roller Clutch ehk laager mis lubab ühtepidi vabalt ringi aga teispidi keerates lukustub ja kui see vana/kulunud ei lukustu ja ongi kas puudulik vöi libisev tagurpidi käik!!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: M46 - tagurpidikäik libiseb
Iceman kirjutas:Esimene käik hakkabki sul viimasena libisema. Algab sellest, et 4 ja viies libisevad. Pane madal kiirusel või 4jas sisse ja vajuta gaasi. Kui pöörded tõusevad aga auto ei liigu kiiremini, siis sidur libiseb. OD neil ju ainult edaspidi nö 5ndaks käiguks. Tagurpidi käiku see küll ei mõjuta.
Neljas ega viies ei ole kordagi libisenud. Ainult teine, kolmas ja tagurpidikäik libisevad. Libisemine ei sõltu gaasi pedaali vajutamisest, ehk siis ei ole nii nagu tavaliselt, et mõõdukalt kiirendades ei libise aga äkilisemal kiirendamisel hakkab libisema. Siduri kärsakat ka ei ole tunda.
volvo245 kirjutas:Ja nagu pildil näha on seal veel sees Roller Clutch ehk laager mis lubab ühtepidi vabalt ringi aga teispidi keerates lukustub ja kui see vana/kulunud ei lukustu ja ongi kas puudulik vöi libisev tagurpidi käik!!
Kas roller clutch võib mõjutada ka teist ja kolmandat käiku? Kas seda laagrit on mõtekas vahetada? Kas probleemid võib olla ka seotud hüdraulikaga? Olen täheldanud, et mootori (või pigem käigukasti õli) temperatuur avaldab mõju eelmainitud probleemidele.
Re: M46 - tagurpidikäik libiseb
Ei ole kuulnud küll ja tehniliselt ei usu kah et see muule kui R käigule möjub aga vöimalik, et kastis õli vana/vale ja see vöib küll möjuda OD pea siduri tööle.
Nagu juba eelpool mainitud õige Õli olex ATF type F !
Nagu juba eelpool mainitud õige Õli olex ATF type F !
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: M46 - tagurpidikäik libiseb
Selge, suured tänud. Kui õli vahetus nüüd ei aita siis ilmselt läheb kast vanarauda.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist