Tere foorumlased!
Pool aastat tagasi tõstsin kahesajase vedrudega oma 745 tagumiku kõrgemaks. Peale seda hakkas tagasild värisema (kergelt rappuma), kui kohapealt ära minna või siis eriti hästi annab see tagurpidi manööverdades tunda, kui on kohati vaja sidurit natukene libistada. Kui autol on hoog sees ja edaspidi sõites käiku vahetada siis pole mingit värinat. Just see moment tagasild väriseb, kui sidur lahti lasta. Soovitati üle vaadata jõukäppade puksid, mis peavad olema käpa suhtes õigesti (mis võisid kõrgemale tõstes pesas pöörata ennast valesti), kuid ma ei saanud siiski sellest värinast lahti.
kas keegi annaks mulle head nõu või siis saaks mind aidata mure lahendamisel!
745 tagasilla värin
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
745 tagasilla värin
Volvo 740 yankee, 2.4 turbodiisel, 1989, universaal, kuldne.
Re: 745 tagasilla värin
Kui suur on tõenäosus, et Volvo tagumiku kergitamisega jäi kardaan lühikeseks? Kas äkki seda värinat võib põhjustada kardaaniristi otsa saamine (ma ei tea kardaaniristi seisukorda)?
Volvo 740 yankee, 2.4 turbodiisel, 1989, universaal, kuldne.
Re: 745 tagasilla värin
Viimane lahendus tundub reaalne isegi. Vanapeer teadis rääkida, et madaldamisega sama lugu, et võib kardaani vibra sisse lüüa. Torque rodid regullitavaks teha, saab reguleerida ja peaks ära kaduma.
Re: 745 tagasilla värin
Kas keegi oskaks mulle öelda, kui palju on kardaanil pikikäiku? Täna sõitsin raskelt koormatud autoga ning seda värinat ei olnud. Seega, asi on selles, et kardaan on liiga lühike mu kõrgendatud auto jaoks.
Volvo 740 yankee, 2.4 turbodiisel, 1989, universaal, kuldne.
Re: 745 tagasilla värin
Tehke või tina, kuid silla värin oli tingitud sellest, et auto kõrgemaks tegemisel oli kardaani nurk muutunud liialt palju. Lasin kardaani tugilaagrit 6mm alla poole ja värin on kadunud.
Case closed!
Case closed!
Volvo 740 yankee, 2.4 turbodiisel, 1989, universaal, kuldne.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist