Tere. Juba mõnda aega piinab mind pisike mure. Nimelt on mu Volvo kere nii läbi roostetanud, et mõnes kohas tee juba paistab
läbi põhja. Samas olen ma oma Volliga nii kokku kasvanud,et kahju oleks temast loobuda. Seda enam,et käiguosa ja elektriosa
ja mootor on veel nii korras küll, et aastaid teenida.Mis te arvate ,kas oleks mõtekas näiteks kerevahetus teha,või on see
mõtetu raha ja ajaraisk.Ja kas sellega ei tule pärast ARK is probleeme. Ise ma arvan,et ma vahetaks pigem kere ära ,kui Volli
vanarauda viiks. Palun avaldage arvamust, mida teha ja kas asjal on mõtet. Ette tänades.
Kere.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: Kere.
Mis autost jutt käib?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Kere.
kerevahetus on suht keeruline tegevus juba sellepärast, et sa ei leia korraliku keret, samas remont plekke on saada, ja eriti kui ainult põhi on läbi, siis asenda need plekid
PS krt kõigi ksf röömuks on ka mu 200jase põhi läbi, sai natuke lapitud aga ca aasta pärast läheb uus põhi ja kkarbid ja värvin vist jälle üle (viimati tegin pealt keretööd 6a tagasi), midagi pole teha eesti talv nõuab oma ja 200jasest paremat autot pole veel väljamõeldud
PS krt kõigi ksf röömuks on ka mu 200jase põhi läbi, sai natuke lapitud aga ca aasta pärast läheb uus põhi ja kkarbid ja värvin vist jälle üle (viimati tegin pealt keretööd 6a tagasi), midagi pole teha eesti talv nõuab oma ja 200jasest paremat autot pole veel väljamõeldud
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: Kere.
Tegelikult on asi nii hull et karpe ei ole enam ollagi ja püsivad ainult värvi najal. Ja eest poolraam kuhu kinnitub mootor on
ka läbi. Ja tungrauda ei saa enam alla panna ,kuna läheb läbi põhja.Ja rattakoopa ääred on ka nagu pitsist.
ka läbi. Ja tungrauda ei saa enam alla panna ,kuna läheb läbi põhja.Ja rattakoopa ääred on ka nagu pitsist.
Re: Kere.
Kõik oleneb ka eelarvest, otsida korraliku kerega aga peetis veermikuga masin ja siis teha kahest üks korralik. ARK'i poolepealt on ka ju asi lihtne, enda kere viid kuusakoski ja kannad maha, teise kere ostad koos paberitega ja vahetad omandivormi.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- Tuuletallaja
- Foorumi veteran
- Postitusi: 506
- Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
- Asukoht: Faeht/Reval
Re: Kere.
Enda hiljutisest kogemusest:
Minu 7-sajasel oli küljekarbid omadega õhtal, värv hoidis roostet kinni ja põhja all olid tõstmise kohad kõverad. Kõik ülejäänu oli piisavalt tugev. Tuttav mehhaanik hindas olukorda ja nii saigi masin keevitaja kätte usaldatud, rem.plekkidele ja lisa materjalile läks umbes 100 ja tööle 300.
Tehtud pind läks kivikaitse alla, soojal ajal vaatab, kuidas lõppviimistlus teha.
Tulemusega olen väga rahul. Minu näite puhul ei tulnud kere vahetus kõnealla kuna ei uskunud, et korraliku kere kohe leian ning vana LPG seadme ringi viskamine oleks ka paras peavalu olnud, sest see on peaaegu sama vana, kui auto.
Minu 7-sajasel oli küljekarbid omadega õhtal, värv hoidis roostet kinni ja põhja all olid tõstmise kohad kõverad. Kõik ülejäänu oli piisavalt tugev. Tuttav mehhaanik hindas olukorda ja nii saigi masin keevitaja kätte usaldatud, rem.plekkidele ja lisa materjalile läks umbes 100 ja tööle 300.
Tehtud pind läks kivikaitse alla, soojal ajal vaatab, kuidas lõppviimistlus teha.
Tulemusega olen väga rahul. Minu näite puhul ei tulnud kere vahetus kõnealla kuna ei uskunud, et korraliku kere kohe leian ning vana LPG seadme ringi viskamine oleks ka paras peavalu olnud, sest see on peaaegu sama vana, kui auto.
Re: Kere.
No kui poolraamid juba läbi on siis on lihtsam ja mõtekam juba uus kere sebida.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Kere.
Arkis peaks saama ka kerevahetusena vormistada, tõendad oma "uue" kere päritolu, võtad oma vana auto dokumendid paned uuele kerele vana kerenumbri, passis vastav märge ka hiljem.
Nii mulle vanemad inimesed siin mõniaeg tagasi rääkisid, ja see variant pidi siis ära tasuma kui tood omale teise kere kuskilt väljaspoolt eestit. Kas siis Lätist, Leedust, Soomest jne. Et siis ei pea hakkama teda eestis veel arvele võtma
Nii mulle vanemad inimesed siin mõniaeg tagasi rääkisid, ja see variant pidi siis ära tasuma kui tood omale teise kere kuskilt väljaspoolt eestit. Kas siis Lätist, Leedust, Soomest jne. Et siis ei pea hakkama teda eestis veel arvele võtma
V70 TDI 98a
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist