1. leht 3-st

Overdrive ehk 5-s käik

Postitatud: 14 Veebr 2007, 17:33
Postitas Vitautas
Küsimus selline: Ostetud sai ühe siinse foorumi liikme Volvo 740. Igati hea auto minu arust. Kõigega rahul. Aga viimasel ajal hakkas OD halvasti sisse ja välja lülituma. Sidurit tallates tuli ka käigukangi pisut liigutada et käik sisse läheks. Nüüd asi praktiliselt ei toimi või kui toimib siis alles peale pikaajalist sõitu. Milles võib olla probleem? Kas õlitase käigukastis või midagi muud?

Postitatud: 14 Veebr 2007, 18:22
Postitas eclipse
Arvatavasti siis juhtme viga. Kui käigukanginupu eemaldad, siis vahib pistik vastu, vaata kuhu sealt tulev kaabel välja jõuab ja vaheta juhe välja. Ise ma küll sidurit ei vajuta viienda peale lülitades, ei tea kas on halb? :D

Postitatud: 14 Veebr 2007, 18:43
Postitas arny
olen ilmselt võhik aga mis manuaal kastil on kah od olemas ve. minu teada see automaatidel rohkem.

Postitatud: 14 Veebr 2007, 21:08
Postitas eclipse
eiei, volvodel on neljased kastid, millel viies käik lükkab sisse nupust solenoidiga.

Postitatud: 14 Veebr 2007, 21:18
Postitas turboES
Esiteks kontrolli õli taset ja õli välimust. Siis kontrolli kas OD solenoidile tuleb +12V kui neljas käik ja süüde on sees. Võibolla eelmine omanik teab mis on :wink:

Postitatud: 14 Veebr 2007, 22:03
Postitas Leho
endalgi oli mure selle käiguga- probleem (minul) oli väga lihtne samamoodi ei lülitanud ennast sisse ja aegajalt lükkas ennast ise välja. Eriti külmaga - .

OK asja juurde. 4nda käiku anduri juhe kasti küljes ei andnud kontakti. Puhastatud määritud nüüd töötab ka -25 kraadiga.

Postitatud: 15 Veebr 2007, 00:07
Postitas aibast
ena 700 oli Od probleemi põhjustajaks väike õlikogus käigukastis

Postitatud: 15 Veebr 2007, 00:28
Postitas VonSten
Õlitase peaks kastis olema ok. Paar nädalat enne auto müüki kontrollisin ja valasin juurde. Alati pole paha muidugi üle vaadata.
Overdrive kasti juures peab kasutama sidurit 4-5 ja 5-4 vahetamisel.

Siiski kui sa ütled, et pika sõidu peale hakkab toimima siis ma arvan, et viga on hoopis selles et kasti õli on vana. Selles käigukastis peaks õli aeg-ajalt vahetama (sisse käib ATF). Vana õli võib-olla praegusekülmaga enam ei toimi.

Postitatud: 15 Veebr 2007, 08:20
Postitas aibast
külmaga kipub asi jah väheke purssima. AGa egas vana õli neis head tee. Vaheta uue vastu välja kohe saad teada kas toimib või mitte.

overdrive

Postitatud: 15 Veebr 2007, 19:11
Postitas mgarageu
Käigukasti M46 käib ATF F/G. Dexron II/III ei ole sinna sobilik. :idea:

Postitatud: 18 Veebr 2007, 00:39
Postitas Vitautas
Sai pisut piiluda... käigukasti alune tundub pisut õline. Ja üks poltidest ei tule eriti lahti. Oskate öelda kas seal on koonuseline polt või tavaline?

Postitatud: 18 Veebr 2007, 09:05
Postitas aibast
hmm, tavalisetl poldid , põhjapolt peaks olema otsast magnetiga ning külgmine on nelikant.

Postitatud: 20 Veebr 2007, 12:33
Postitas Vitautas
Õlitase oli normis ... eks siis hakkan juhtmeid taga ajama...

Re: overdrive

Postitatud: 19 Mär 2007, 23:50
Postitas volvofriik
mgarageu kirjutas:Käigukasti M46 käib ATF F/G. Dexron II/III ei ole sinna sobilik. :idea:


Mul töötab vastupidi III-ga paremini.Lülitus sujuvam ja pole kordagi libisema läinud.

Postitatud: 20 Mär 2007, 08:52
Postitas Tanel
vaata üle ka OD relee.
mul nöökisid joodetud ühendused relee sees