K:Volvo 740 2.4 TD Intercooler 1989a. Automaat

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Armani23
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Sept 2010, 16:28

K:Volvo 740 2.4 TD Intercooler 1989a. Automaat

PostitusPostitas Armani23 » 12 Okt 2010, 19:48

Tere.Mure selline,et sai volvol ära vahetatud blokikaan ja blokikaane tihend ning hammasrihm.Märgid on juba 3-4 korda üle kontrollitud ja kõik paigas aga volvo kuidagi käima ei lähe.Eetrit piserdada õhupuhastisse siis lubab korra hakkab nagu käima vedama aga ei jessugi.Vaatasin pihustid ja eelsüüte küünlad kõik üle asi korras.Pumba nurk on ka märkide järgi paikka pandud aga ei kippu ega kõppu.Eetrit piserdad veits siis tagant valget suitsu ajab välja aga käima ei lähe.Olen kuulnud,et siin foorumis nii mõnigi päris tark mees volvode kohapealt,et keegi äkki viga oskab mainida?

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: K:Volvo 740 2.4 TD Intercooler 1989a. Automaat

PostitusPostitas kirsipuu » 12 Okt 2010, 20:08

Täitsa huvitav oleks kuulda mis märke sa seal kontrollisid...

Kütus tagasi vajunud ja õhk süsteemis.
Keera pihustite pealt torud veidi lahti.
Pedaal põrandasse ja võtit.
Kütuse üles saad siis torud kinni ja sõitma.

Kõik kehtib eeldusel, et rihmavahetaja teadis mida teeb.
Kui ei, siis paremal juhul saad kotiga musta tossu.
Halvemal juhul läheb halvemini.

Armani23
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Sept 2010, 16:28

Re: K:Volvo 740 2.4 TD Intercooler 1989a. Automaat

PostitusPostitas Armani23 » 13 Okt 2010, 17:52

jah asja jama külg oli nüüd see,et kukkusin täna püttides survet kontrollima teises pütis oli 8 atti ja kolmandas ainult 5 atti mis eeldab seda,et tegemist on vist kolvirõngaste väga suure kulumisega oleks pidanud üle kontrollima.Ja kiskusin klapikambrikaane maha ja avastasin,et klapipilud olematud 0,25 leht igaljuhul vahele kuskile ei mahtunud:S

Armani23
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Sept 2010, 16:28

Re: K:Volvo 740 2.4 TD Intercooler 1989a. Automaat

PostitusPostitas Armani23 » 13 Okt 2010, 17:54

hoorattapeal oli 0 punkt panin selle paikka ja nukkvõlli tagumise otsa selle kiilu soone ajasin ka parlanksi plokikaanega tasa ning pumba panin ka märkide järgi paika.

Armani23
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Sept 2010, 16:28

Re: K:Volvo 740 2.4 TD Intercooler 1989a. Automaat

PostitusPostitas Armani23 » 13 Okt 2010, 17:55

Kas see attide suurus võib olla tingitud ka nendest klapi piludest??Ning võimalik,et klapid peas äkki aga kuidas see võimalikuks sai kus ma vea tegin:S?

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7610
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: K:Volvo 740 2.4 TD Intercooler 1989a. Automaat

PostitusPostitas Liiwaannus » 13 Okt 2010, 18:08

Kas ma olen imelik või tundub, et 8 atti on ka kuradi vähe TD jaoks.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Armani23
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Sept 2010, 16:28

Re: K:Volvo 740 2.4 TD Intercooler 1989a. Automaat

PostitusPostitas Armani23 » 13 Okt 2010, 18:08

Tegelt olema peaks 18:)..Pensukal on juba 13 atti.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: K:Volvo 740 2.4 TD Intercooler 1989a. Automaat

PostitusPostitas kirsipuu » 13 Okt 2010, 18:15

Armani23 kirjutas:...pumba panin ka märkide järgi paika.

Pump märgi järgi on esimesse silindrisse surve tekitamise 0-asend.
Või neljanda lõpuni lastud asend. D24 firing order, 1-5-3-6-2-4.

Sealt pumba märgist on vaja turbodiislitel indikaatorkellaga 0.9...1mm plungeri tõusu edasi keerata.

Töövõtted on allpool kirjeldatud.
Pigem häälesta suurema väärtuse poole e. varasemaks, sest pump on kindlasti kulunud.
Kaak hiljuti olla enda omal 1.1 peale keeranud.

http://www.k-jet.org/documents/greenbooks/200-series/

http://www.k-jet.org/files/greenbooks/T ... part_1.pdf
http://www.k-jet.org/files/greenbooks/T ... part_2.pdf
http://www.k-jet.org/files/greenbooks/T ... ioning.pdf

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: K:Volvo 740 2.4 TD Intercooler 1989a. Automaat

PostitusPostitas kirsipuu » 13 Okt 2010, 18:25

Armani23 kirjutas:Kas see attide suurus võib olla tingitud ka nendest klapi piludest??Ning võimalik,et klapid peas äkki aga kuidas see võimalikuks sai kus ma vea tegin:S?

Sõltub ka piludest - Pole pilu pole rõhku.
Külmalt tuleks seadistada 02 ja 04. (015/035 - rusikareegel on, et väljalaskel olgu 02 rohkem)
Aga üldiselt on see rõhu mõõtmine suhteliselt mõttetu tegevus igapäevaliikuri juures.
Pealegi eeldab see kõigi pihustite maha keeramist.
Mille järel tuleks pihustite all olevad seibid ära vahetada.
Liiwaannus kirjutas:Kas ma olen imelik või tundub, et 8 atti on ka kuradi vähe TD jaoks.

Igale poole ei ole vaja vahele kisada...
Armani23 kirjutas:Tegelt olema peaks 18:)..Pensukal on juba 13 atti.

Tegelikult 23.0:1

Armani23
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Sept 2010, 16:28

Re: K:Volvo 740 2.4 TD Intercooler 1989a. Automaat

PostitusPostitas Armani23 » 13 Okt 2010, 18:31

Panin täna ka pumba nurga varasemaks!Ostsin talle teise kasutatud blokikaane mis pärineb tavaliselt diislilt ja ostetud oma sõbralt kes võttis selle maha tavaliselt diislilt täitsa töötavana.Kuidas võimalik,et klapi pilud äkki nüüd alla 0.25 milli?:S

Armani23
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Sept 2010, 16:28

Re: K:Volvo 740 2.4 TD Intercooler 1989a. Automaat

PostitusPostitas Armani23 » 13 Okt 2010, 18:33

Selge :)Vähe targem jälle:)

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: K:Volvo 740 2.4 TD Intercooler 1989a. Automaat

PostitusPostitas kirsipuu » 13 Okt 2010, 18:43

Armani23 kirjutas:Panin täna ka pumba nurga varasemaks!Ostsin talle teise kasutatud blokikaane mis pärineb tavaliselt diislilt ja ostetud oma sõbralt kes võttis selle maha tavaliselt diislilt täitsa töötavana.Kuidas võimalik,et klapi pilud äkki nüüd alla 0.25 milli?:S


Kui sisselaskele 01 vahele ei lähe on halb.
015 vahel läheb siis järelikult on tegelik pilu 017 vms ehk väga hea.
Väljalaskele võiks 03 vahele minna ja 04 mitte.

Paluksin moderaatoritel see teema mõne aja pärast ära kustutada, sest enese laiskusest müra juurde tekitamine ei ole kuidagi edsiviiv jõud.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist