740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

mäkaivar
Foorumlane
Postitusi: 11
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:02
Asukoht: pärnumaa

740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas mäkaivar » 27 Juul 2005, 20:27

asjalugu selline et vajan head nõu kustkohast hankida 90.a. 740 volvole uuema tüübi tulesid ja iluvõret ,vanema tüübi omad on aga nende paigaldamine üsna töömahukas ja kas kellelgi on sellise auto automaatkastilt manuaalile ümberehitamise kogemust?Tänud ette asjaliku nõu eest :wink:

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 27 Juul 2005, 23:00

ikka kusagilt romust saad suht viiska hinnaga need tuled ja võre :)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

jupid romulast

PostitusPostitas mgarageu » 01 Aug 2005, 23:46

see romula peab siis Rootsi oma olema, meil naljalt ei leia. miks tahad automaadi asemele manuaali? ... ise tahaks vastupidi...

mäkaivar
Foorumlane
Postitusi: 11
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:02
Asukoht: pärnumaa

Re: jupid romulast

PostitusPostitas mäkaivar » 02 Aug 2005, 22:43

Võimalik et olen asjast valesti aru saanud aga manuaaliga pidi küttekulu väiksem olema.Muidugi autmaat on mugavam. :?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 03 Aug 2005, 00:12


Kasutaja avatar
pkuldsaar
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:18
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas pkuldsaar » 03 Aug 2005, 20:09

Kas saan õigesti aru, et plaanid automaadi manuaaliks ümber ehitada selle pärast, et manuaal PIDI olema väiksema kütusekuluga? Sellist asja kuulen esimest korda. Kalkuleeri oma asjad ikka uuest läbi ja mõtle veidike! See kuni liirtrine kuluvahe ei tasu sul auto ümberehitust selle auto eluea jooksul küll ära.
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
510 9332

Volvo XC90 D5 R-Design

mäkaivar
Foorumlane
Postitusi: 11
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:02
Asukoht: pärnumaa

PostitusPostitas mäkaivar » 04 Aug 2005, 20:52

No selles asja iva ongi et arutaks ja targeneks,muidu jupid on ju olemas ,ostma enam ei pea .Kui ikkagi kujuneb arvamus pigem ei -siis tuleb terve 740 universaal müüki panna,või varuosadeks jätta.

v760

740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas v760 » 23 Aug 2005, 21:38

Üks diisel 740 sai hiljuti automaadist manuaaliks ümber ehitatud,pole hullu,täiesti tehtav.Samas,kui see automaat sul ikka korralikult toimib,kas on mõtet sel vahetusel?Eks ta vist rohkem maitse asi vast...

leo

Re: 740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas leo » 23 Aug 2005, 22:07

v760 kirjutas:Üks diisel 740 sai hiljuti automaadist manuaaliks ümber ehitatud,pole hullu,täiesti tehtav.Samas,kui see automaat sul ikka korralikult toimib,kas on mõtet sel vahetusel?Eks ta vist rohkem maitse asi vast...


Ilmselt loll küsimus 8) , aga kuidas sellise "hübriidi" ARK-s pärast ära saab regatud :?:
Või (ilmselt :D ) läheb lihtsalt vanade "paberitega" rahulikult edasi...Ega pollar seda vanema Volvo asja niikuinii ei jaga, kui just ülikiirelt ei sõida.
Aga korduv ülevaatus tuleb ju kunagi ikka teha :(

v760

740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas v760 » 23 Aug 2005, 22:24

Käigukasti vahetust ei peagi ju ARK-s regama.Väga lihtne :)

Kasutaja avatar
totu
Kõva postitaja
Postitusi: 296
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:01
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas totu » 27 Aug 2005, 16:25

Automaadi töökindlus, mugavus ja kokkuhoitid sidurikulu peaksid väikese küttekulu vahe küll kompenseerima. Ise ei taha küll enam väntadega autodest midagi teada.

Kasutaja avatar
nautic
Volvo Club liige
Postitusi: 150
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:23

PostitusPostitas nautic » 09 Sept 2005, 17:36

Arvestama peaks ka veel sellega,et tuleb panna ka hooratas,sest automaadil seda pole.Loomulikult peab selle koos väntvõlliga tasakaalustama,mis eeldab mootori lahtivõtmist ,vähemalt selles osas.Aga jah automaadi ja manuaali kütusekulu vahe on sellel autol päris suur.Eriti soovitaks muidugi OD-ga manuaali,selle viies on kiirem ,kui teisel.

Kasutaja avatar
pkuldsaar
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:18
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas pkuldsaar » 10 Sept 2005, 10:29

mis ajast automaadil hooratast ei ole?
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
510 9332

Volvo XC90 D5 R-Design

uno
Foorumlane
Postitusi: 52
Liitunud: 10 Aug 2005, 10:21
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas uno » 13 Sept 2005, 13:51

Automaadil on turbiin hooratta asemel

Kasutaja avatar
totu
Kõva postitaja
Postitusi: 296
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:01
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas totu » 15 Sept 2005, 19:36

Täpsemalt turbiini mass töötab hoorattana, väntvõlli otsas on plekist hooratta sarnane moodustis starteri hammasvöö kinnitamiseks. minuteada tasakaalustatakse vänt ja hooratas eraldi, nii et mootori võib ehk kokku jätta, kui ei ole plaanis autospordiga tegelda.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist