K:740/760/900 seerja plussid ?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

sick
Uustulnukas
Postitusi: 3
Liitunud: 30 Okt 2010, 19:18
Kontakt:

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas sick » 31 Okt 2010, 11:19

Mida peaks eriti tähelepanelikult jälgima kui 740 sedaan osta ?

Kasutaja avatar
mairold
Kreisi postitaja
Postitusi: 300
Liitunud: 01 Juun 2006, 13:32
Asukoht: Meriküla
Kontakt:

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas mairold » 31 Okt 2010, 12:27

Kaeva foorumis, juttu selle kohta palju.
viewtopic.php?f=14&t=1494
viewtopic.php?f=25&t=997
VOLVO 740 - vana armastus!

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas supp » 31 Okt 2010, 13:26

roostet pead vaatama ja seda et kogemata disalt ei osta
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Maalo
Foorumlane
Postitusi: 24
Liitunud: 05 Apr 2010, 17:38
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas Maalo » 26 Veebr 2011, 12:32

ma püstitan ühe teoreetilise küsimuse -
oleks ühe siinse seltsimehe kaudu võimalik soetada 740, millel 2.3, karpa :!: ja automaatkast.
millega peaksin arvestama sellise kombo puhul?
Endal on muidugi väike roosaprilliunistus, et selle 2.3 kannatab ka pritseks ümber teha - eeldan, et sel juhul vaja skeemidelt näpuga järge ajada ja võtta kõik, mis puudu on ja ilmselt on siis ka aju tarvis... kui mahukas see "swap" reaalselt on?

ma vaatan, et sm. Bronec on vist minu kunagine klassivend, eks siis saab teda tüütama hakata :mrgreen: :mrgreen:

aga noh, viimasel ajal ei lase "tellis" mul rahulikult naise kõrval magada... suht tihti saab unes seda sinist tellist näha..Selle auto eest küsitav hind on ka niivõrd hea, et patt oleks võtmata ka jätta.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas vanapeer » 26 Veebr 2011, 13:01

See, et unes näed ongi nii suur pluss, et võtmata ei saa jätte. Küll sa ta pärast käepäraseks teed.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas Loff » 26 Veebr 2011, 14:41

Ja supp ütleb selle peale, et karpa on ökom kui pritse!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Maalo
Foorumlane
Postitusi: 24
Liitunud: 05 Apr 2010, 17:38
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas Maalo » 26 Veebr 2011, 16:54

nojah, väljamaa foorumitest võib samuti välja lugeda, et kellel on karpa juba tehasest, see väga vahetama ei kipu, pidada olema üsna pretensioonitu variant. unless, kui on soov ikka auto veidi kiiremaks teha, siis tehakse täielik swap.
Ma kaldun arvama, et mulle pajatatud auto on pärit 85-86 aastakäigust, B230A mootoriga ja ei ole välistatud, et 3-käiguline kast otsas ning 175CD karpa.... samas, mine tea, palju karpaversioon ikka elunestet rüüpab?
oma silmaga päris kapoti alla näinud pole. Peab Moose'le külla uuesti minema, siis vähe lähemalt kaema.
Vigadest nii palju - parempoolset küljekarpi on kunagi lapitud ja tagatuled on pleekinud. Ning auto on paar aastat ühe koha peal veetnud, seega eeldan ka veermiku ülekäimist.

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas volvofriik » 16 Mär 2011, 09:01

-kj- kirjutas:Ma räägin, et kuigi väljast paistab auto suur, siis tagaiste ei ole selline, nagu ootaks...Kõrge ja imelik.
Aga eks arvamusi on erinevaid.

Ma ei tea...Ühe jutiga Tartusse,tagaistmel üle 190 tondid ja keegi ei äganud-ägisenud masinast väljudes.Ju siis ikka ruumi piisavalt.Jalaruumi on Passatis rohkem aga samas ajab pakiruum nutma.Jutt Caravanide võrdlusest.

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas volvofriik » 16 Mär 2011, 09:07

Loff kirjutas:Ja supp ütleb selle peale, et karpa on ökom kui pritse!

Mina ütlen ka.Pealegi krutid karpa ise paika nagu vaja.Ja karpaga annab ka päris imet teha mineku suhtes. Kindlasti mäletatakse 245 Vollyt-alt hall,ülevalt punane,nelja ümmarguse esitulega,mis oli usakatele ja bemaritele kangeks pinnuks silmas ja seda vaid... 2,1 mootoriga.
Nüüd sõidab see mootor 700 aiste vahel.Kahjuks automaatkastiga.Ei meeldi mulle kui masin minu eest otsuseid teeb...

Kasutaja avatar
samodelkin
Foorumlane
Postitusi: 58
Liitunud: 23 Mär 2009, 18:46
Asukoht: Laitse

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas samodelkin » 22 Mär 2011, 11:45

Kui nüüd talv lõppenuks lugeda siis olen saanud, üle tüki aja, terve talve 740-ga üle elada! Viimased, rohkem, kui 10 aastat, olen talvel siiski neliveolisega sõitnud. Nüüd siis, olude sunnil, sai Volvoga liigelda.
Vähe sellest, et saab sõita, püsib teel ja pressib ennast mõõdukast lumest läbi – ta läheb isegi väga külma ilmaga muretult käima. Põhjamaalane ikkagi!
See on siis pritsung, bensukas ja manuaal.
Ainult salongi soojendus tegi mind murelikuks – jäätuma küll ei kipu aga soojaks ei lähe mitte! Kui ainult suvel sõita, siis ei pööra sellele ju tähelepanu...
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab...

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas volvofriik » 22 Mär 2011, 14:40

Volvo ja ei lähe soojaks?! Siis on midagi umbes või ei avane soojenduskraan korralikult.Mul tuleb juba peale 500m sõitu lahinal sooja.Nii vana B280 mootoriga kui ka nüüd B21 konega.Diisel on muidugi selle koha pealt uimasem.Tee süsteemi läbipesu ja vaata süsteemid üle!

Jyri
Foorumlane
Postitusi: 33
Liitunud: 10 Veebr 2010, 23:10

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas Jyri » 14 Mai 2011, 22:50

volvofriik kirjutas:Volvo ja ei lähe soojaks?! Siis on midagi umbes või ei avane soojenduskraan korralikult.Mul tuleb juba peale 500m sõitu lahinal sooja.Nii vana B280 mootoriga kui ka nüüd B21 konega.Diisel on muidugi selle koha pealt uimasem.Tee süsteemi läbipesu ja vaata süsteemid üle!

Ei saa diisli kohta ka väga kurta..Soomes oli talvel -35 kraadise külmaga peale 5sek käiamist mootor töös ja peale 2-3 km sõitmist tuli sooja nii et oleks võind särgi ära võtta.
Aga järgmiseks talveks panen igaksjuhuks plokisoenduse ka

Jyri
Foorumlane
Postitusi: 33
Liitunud: 10 Veebr 2010, 23:10

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas Jyri » 19 Juun 2011, 22:34

Ma pole veel aru saand sellest et mis vahe on 740 ja 760 seerial
Volvo 740/940

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas Loff » 19 Juun 2011, 23:01

Jyri kirjutas:Ma pole veel aru saand sellest et mis vahe on 740 ja 760 seerial

Nö varustusaste ja paljudel ka mootori vahe.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
margus84
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 25 Juul 2006, 12:18
Asukoht: Tallinn

Re: K:740/760/900 seerja plussid ?

PostitusPostitas margus84 » 20 Juun 2011, 11:39

Väga suur vahe on tagasillas (760-l sõltumatu).
Volvo 945 2,4TIC


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist