VOLVO 740 aasta 1990 ei ole sädet.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

00sass00
Foorumlane
Postitusi: 11
Liitunud: 17 Juun 2009, 18:54

VOLVO 740 aasta 1990 ei ole sädet.

PostitusPostitas 00sass00 » 08 Sept 2009, 09:22

Nimelt ei ole sädet , elekter jõuab süütepooeleni aga edasi ei lahe. Proovisime süütepoolesid vahetada aga sama lugu, msi viga kas siis ennem süütepoolt mingine kala sees , akki vool loo ga madal et ei suuda labida , kes teab midagi siis aitehhh.

Kasutaja avatar
airwolf
Foorumi veteran
Postitusi: 1172
Liitunud: 06 Juun 2009, 04:49
Asukoht: TARTU-ELVA
Kontakt:

PostitusPostitas airwolf » 08 Sept 2009, 09:31

äkki küünla juhtmed või küünlad läbi.
V40 1,9TD 2002
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 08 Sept 2009, 09:56

Räägi täpsemalt mis mootori kood on B230F vms?

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 08 Sept 2009, 10:00

Kuda süütepooli miinusotsaga lood on.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

00sass00
Foorumlane
Postitusi: 11
Liitunud: 17 Juun 2009, 18:54

PostitusPostitas 00sass00 » 08 Sept 2009, 12:40

Proovisime teisi süütepooli (mis korras süütepooli). elekter ei joua edasi süütepoolest, kuunlad on korras ja nende juhtmed kah (proovisime erinevad). tegu bensa mootoriga 1990 a ja 85 kw

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

PostitusPostitas -kj- » 08 Sept 2009, 12:47

Mingit immot ei ole ?
Süütepooli ja jagaja vaheline juhe on korras? Vaata just selle klemme ka ..

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 08 Sept 2009, 12:56

Eelades, et seal on B230F LH2.4 siis võib viga olla nii süütevõimendis kui ka väntvõlli asendianduris. Kui LH2.2(ehk siis kui jagajas on halli andur) siis võib olla halli andur läbi. See, et süütepoolile tuleb peale 12V pole mingi näitaja, süütepooli juhitakse n.ö massiga läbi aju. Alustaks kõigepealt veakoodide lugemisest. Variant on ka ossiga süütepooli mõõta aga ilmselt ei tule poolile lihtsalt massi peale õigel ajal.Mismoodi see probleem tekkis üldse?

00sass00
Foorumlane
Postitusi: 11
Liitunud: 17 Juun 2009, 18:54

PostitusPostitas 00sass00 » 08 Sept 2009, 13:00

tekkis sõitmise ajal , hakkas puterdama nagu bensiini katte ei saaaks. Puterdas ja siis suri valja ja kõik.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 08 Sept 2009, 13:48

Anna vin kood, nii on kõige lihtsam. Või vaata mootori esimese katte pealt kood. Võiks hakata mingi B2.....

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 08 Sept 2009, 21:26

Nii arvata on, et tegu on lh2.4 süsteemiga seega proovi nii: süüde sisse vända andur pistik lahti (asub tulemüüri küljes täpselt moto taga/kohal) ja siis pane tagasi süüdet ära välja keera kohe start kui läheb käima (on säde) viga vända anduris :idea:
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
ennikas
Foorumi veteran
Postitusi: 828
Liitunud: 18 Juul 2008, 19:29
Asukoht: Läänemaal
Kontakt:

PostitusPostitas ennikas » 08 Sept 2009, 21:34

volvo245 kirjutas:Nii arvata on, et tegu on lh2.4 süsteemiga seega proovi nii: süüde sisse vända andur pistik lahti (asub tulemüüri küljes täpselt moto taga/kohal) ja siis pane tagasi süüdet ära välja keera kohe start kui läheb käima (on säde) viga vända anduris :idea:


Daa daa, mees teab mis mees räägib. Ma alles maadlesin sama veaga. Ja kasutades eelkõneleja poolt soovitatatud nippi oligi asi teada :D .
PS ma sain vändaanduri millegipärast väga kergelt kätte, kuuldud juttude põhjal pidi see igavene kepp olema :badgrin:
S80. T6. 2013.

Kasutaja avatar
airwolf
Foorumi veteran
Postitusi: 1172
Liitunud: 06 Juun 2009, 04:49
Asukoht: TARTU-ELVA
Kontakt:

PostitusPostitas airwolf » 08 Sept 2009, 21:55

saab 95 sama asi.vända andur on kogu aeg kuumas ja siis hakkab jama pihta.kuumus ongi see mis selle ära lõhub.
V40 1,9TD 2002
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM

Kasutaja avatar
EvilSpirit
Foorumlane
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Juun 2008, 17:03
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

PostitusPostitas EvilSpirit » 09 Sept 2009, 08:44

Minul oli ka jama selle särtsuga,esimesena oli halli andur,peale mida läks süütevõimendi,nüüd kui asjad vahetatud ei ole mingit probleemi.
Mootor B230E.

AIVAR369
Foorumlane
Postitusi: 53
Liitunud: 04 Mär 2008, 19:19

PostitusPostitas AIVAR369 » 09 Sept 2009, 09:18

Mina paneks panuse bronec-i poolt öeltud halli anduri peale. (Asub tema õhupuhasti taga lanseka küljes osadel on 6 juhet pistikus teistel jällegi 7 juhet.) Kuna jäi samamoodi sõidupealt seisma. Süüdistatakse ka massi kere ja anduri vahel. Minul säde oli, aga väga nõrk. Käimaminekuks sädet ei piisand.

Kasutaja avatar
ennikas
Foorumi veteran
Postitusi: 828
Liitunud: 18 Juul 2008, 19:29
Asukoht: Läänemaal
Kontakt:

PostitusPostitas ennikas » 09 Sept 2009, 09:34

Kõik panustavad millegi peale, mootori tüüp teadmata :D . Ju siis teemaalgatajal on ka pohhui mis toimub.
S80. T6. 2013.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist