2. leht 2-st

Re: B234F õhu sissevõtt

Postitatud: 28 Mai 2014, 14:45
Postitas Ööbik
Ehk siis kõigepealt kruviga kinni ja sügisel teeb korda! :p
See lisajunn sealt õhufiltri kasti küljest ei paista kõige lihtsamini ära tulevat. Olen kaks korda oma mõistusega proovinud ja mõlemad korrad edutult lõpetanud, nüüd siis dokumentatsiooni poole peab pöörduma...

Re: B234F õhu sissevõtt

Postitatud: 28 Mai 2014, 15:19
Postitas Juhan
Kui "lisajunn" tähendab õhuklapi koda, siis see on kinnitatud õhukasti külge 4 puidukruviga. Kruvideni pääsemiseks pead kogu õhukasti autost eemaldama. Mul olid need kruvid väga roostes ja 2 pidin välja puurima. Pärast paigaldasin koja uute kruvidega.

Kui koja kätte saad, siis see on veel omakorda kruvidega kinni, aga termostaadile saab ligi ka ilma lahti võtmata. Et klappi fikseerida, oleks Sul parem koda lahti võtta ja selle sisse vaadata, veendumaks, et "ajutine remont" ikka töötab.

Termostaadi paigaldamisel ära keermeliimi unusta - kui termostaat omal algatusel välja tuleb, jääb klapp jälle kuuma õhu asendisse.

Eelmainitu kehtib muidugi B6304 mootori kohta, ei saa pead anda, et B234 mootor täpselt samasuguse õhukastiga on.

Re: B234F õhu sissevõtt

Postitatud: 07 Juun 2014, 23:48
Postitas Ööbik
Tegin siis veel ühe proovi. Lammutasin õhukast maha, et saada õhuklapi koda kätte. Taaskord andsin alla. Kruve ma seal ei näinud, tundub olema väga tihkelt sisse sobivat ja kahe plast hambaga kinni. Proovisin väänata, et saada ta liikuma vähemalt, tulutult. Skeemide peal ka ei ole seda osa korralikult välja joonistatud. Lasin klapi lihtsalt kruviga kinni, et oleks jahmerdusel mingisugune positiivne tulemus ka.

Kui see õhuklapi koda mul käes oli siis oli imestus päris suur. See termostaadi osa on nii suur, et blokeerib enamus õhu sissevõtu august mis niigi on pisuke :/
Mingit nutikamat lahendust keegi ei ole näinud, et saaks vabamalt õhku sisse kuid säiliks sooja õhu võtt ka klapiga?