D24T kõrgsurvepump lekib

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

loomad22
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 17 Aug 2017, 23:24

D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas loomad22 » 16 Jaan 2018, 13:40

Kütus lekib punasega näidatud alal, täpsemalt tundub et vaskpuksi üla servast. Kas seal sees on mingi kummitihend või kuidas seda lahti saab ja kas seal on mingi kummirõngas mis tuleks ära vahetada. Ehk kuidas leket peatada, päris korralikult tilkus.

Pilt

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1338
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas amazon86 » 16 Jaan 2018, 14:56

O-rõngas tihendab seda võlli, mõistlik vahetada ka puks, sest see kulub ka ära. Pumbal kaas maha ja saab tehtud.
Powered by Volvo
V70 98 2,5 TDI
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
S60 05 2,5T
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

loomad22
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 17 Aug 2017, 23:24

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas loomad22 » 16 Jaan 2018, 17:29

Kui pumbal kaas maha võtta kas siis sealt midagi surve alt minema ei lenda? Kas kellelgi on pumba kohta mingeid jooniseid või üldse mootori kohta, mul mingid on aga äkki kellelgi on teistsugused.

haimarlink
Foorumlane
Postitusi: 24
Liitunud: 06 Aug 2014, 12:46

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas haimarlink » 16 Jaan 2018, 21:09

Ei lenda sealt midagi minema. Ettevaatlikult suru kaant kergitades seesama juhthoova võll kaanest läbi ja voila. Kui puksi vahetad mõõda vana puksi pumbakaanest läbi ulatuva osa kõrgus ära, siis tead kui kaugele uut puksi suruda. Mõistlik on tegelikult kogu tihendisari pumbal ära vahetada, sest võibolla lekib kuu aja pärast järgmine tihend.

loomad22
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 17 Aug 2017, 23:24

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas loomad22 » 16 Jaan 2018, 21:58

Pump oleks vaja ära võtta, kuna tahaks ka pihusteid kontrollida ja ühte eelsüüte küünalt. Kui hakkasin märgistusi vaatama, sain paraja üllatuse osaliseks nimelt ei kattu kuidagimoodi pumba märgid kui nukkvõlli omad on paigas. Tühikäigul mootor ikka turtsus päris koledasti, korralikult rappus, aga soojema mootoriga töötas nagu ilusti. (sellepärast sai mootorit ka vaatama hakatud).
Kas see on õiges asendis (nukkvõll)
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/4 ... 3953d0.jpg
Siin on näha et märgid on paigast ära (kui muidugi mul nukkvõlli oma õigesti on, aga mujal ma seal sobivat märki ei näinud)
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/4 ... 57c379.jpg

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1338
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas amazon86 » 16 Jaan 2018, 22:35

Saab koos kronsaga kätte, paras jebimine on aga tehtav. Pumba rihmaratas on koonusega kinni, ise olen tõmmitsaga pinge peale keeranud ja väike kõks haamriga ning käes ongi. Nagu eelpool soovitatud, siis võiks kõik tihendid uued panna, Boschi tihendikomplektis on kõik vajalik olemas, eraldi peab ostma peavõlli simmeri. Nukkvõlli õiget asendit sa niisama lihtsalt ei näe, selleks tuleb klapikambrikaas maha kruvida, hooratta märk paika ja siis peab minema nukkvõlli lukustusrakis nukkvõlli pumbapoolse otsa soonde. Pumba rihmarattal on sälk, mille järgi saab asja õigesse suunda paika. Mootori null seisu korral peab pumba rihmaratta sälk enamvähem ühtima kronsa ja korpuse märgiga. Täpne seadistus tehakse seadekellaga.
Bosch VE pumba ja D24T kohta on netis infot piisavalt: :D
http://gershon.ucoz.com/BOSCH/DIESEL/pu ... _Pumps.pdf
Powered by Volvo
V70 98 2,5 TDI
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
S60 05 2,5T
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

loomad22
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 17 Aug 2017, 23:24

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas loomad22 » 16 Jaan 2018, 23:05

Seda kuidas pumbal peab see märgistus olema seda ma tean, aga vaatasin, et nukkvõlli omal ei olnud mingit märget seal, kui pumba oma klappis, siis hakkasin otsima, et kus see märk olla võiks ja silma jäi see koht mis mul pildil oli. Ehmatas alguses päris ära kui leidsin selle ainsa koha mis tundus et vist on nukkvõlli märge, aga hea teada, et see ikka teise koha peal. :) Eelmine omanik ütles küll et lasi pumba ära kontrollida ja vahetas tihendid ära, aga nagu näha siis üks koht andis ikka järgi, eks peab seda tihendite asja uurima. Homme katsun siis koon kronsaga seda kompotti sealt kätte saada. Tänud selle lehekülje eest, ise ei otsinud Bosch VE pumba nime all, netis leidsin d24t manuaali, aga 200seeria oma, 700omad lukus või ei oska ma lihtsalt otsida, aga eks need peaks ka suht sarnased olema. :) Igatahes loodan et saan pumba kätte ja tihendid murevabalt vahetatud ja pihustid ja küünla ära kontrollida.

loomad22
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 17 Aug 2017, 23:24

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas loomad22 » 18 Jaan 2018, 12:43

Kas seda vaskpuksi eraldi ka müüakse või kust seda tihendus komplekti saaks osta? Pihustid käivad vist 26mm võtmega ära, sest 27 tundus vähe suur olevat. :)
Viimati muutis loomad22, 18 Jaan 2018, 12:52, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1338
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas amazon86 » 18 Jaan 2018, 12:52

Mina olen oma jupid saanud Testrem-ist.
Siit saab ka:
http://diisel.ee/kategooria/ve-pumpade-osad/
Powered by Volvo
V70 98 2,5 TDI
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
S60 05 2,5T
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

loomad22
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 17 Aug 2017, 23:24

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas loomad22 » 18 Jaan 2018, 14:37

Pääsesin praegu auto juurde,nagu ma aru saan siis pumba kaant hoiab paigal neli kuuskant polti vôi peab veel enne midagi lahti kruvima?

haimarlink
Foorumlane
Postitusi: 24
Liitunud: 06 Aug 2014, 12:46

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas haimarlink » 18 Jaan 2018, 15:06

Jah, neli polti lahti ja kaas maha. Juhthoob koos vedruga ka eelnevalt jalust ära.

metalliotsija
Foorumlane
Postitusi: 63
Liitunud: 27 Dets 2006, 18:55
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas metalliotsija » 30 Jaan 2018, 07:50

Tervist.

Minu autol lekkist võlli ja puksi vahelt samuti kütust. Hakkasin ülevaltpoolt harutama. Kuna oli pime, kiire, külm jne, siis käepärastest varudest leidsin vaid uue rõngastihendi. Samas puks oli kulunud ja võll samuti, need jäid asendamata. Pärast kokkupanekut sai pisut parem, nüüd ainult "higistab". Eks võlli ja ava summaarne kulumine ületab kummirõnga tihendamisvõime.

Edaspidi peaks nii puksi, võlli kui kummirõnga välja vahetama. Pakun, et kui mingil põhjusel ei saa puksi vahetada, siis saab võllile uue tihendisoone treida ja nii satub kummirõngas puksi kulumata piirkonda. Aga see on selline... noh. Võimalusel ikka uued asjad sisse!


Jõudu!

loomad22
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 17 Aug 2017, 23:24

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas loomad22 » 02 Veebr 2018, 10:02

Hetkel sain sobiva kummirõnga aga teatud asjaoludel ei saa hetkel mootorit tagasi kokku veel panna, eks vaatab kas jääb peale kummirõnga vahetust pidama või mitte. Kui hakkab lekkima vahetan ka puksi ära, aga küsimus selline et kui kõvasti see puks seal sees on, kas saab ilusti koduste vahanditega ise ära vahetada.

Kasutaja avatar
Sax82
Kõva postitaja
Postitusi: 172
Liitunud: 07 Jaan 2013, 20:53

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas Sax82 » 10 Okt 2018, 21:08

Ahoiii. vabandused ette ära ,et ei hakka uut teemat tegema.
Saite puksi vahetatud ? tekkis ka endal samasugune anomaalia. Kas puksi ja tihendid saite eraldi ?
Oskab ehk keegi veel lisada kuidas saan reguleerida külmkävituse pritsemomendi õigeks ? nimelt tellisin uue külmkäivitus termostaadi ka ära ning sai kogu krempel lahti võetud koos pumba hoovaga. Lihtsalt reguleerin külma mootoriga hoova pingesse ?
Pilt

haimarlink
Foorumlane
Postitusi: 24
Liitunud: 06 Aug 2014, 12:46

Re: D24T kõrgsurvepump lekib

PostitusPostitas haimarlink » 12 Okt 2018, 19:25

Kõigepealt tuleks reguleerida sooja mootori asendis kõrgsurvepumba plunseri tõus, s.t külmkäivituse hoob on miinimum positsioonis, külmkäivituse termostaadi trossi võib üldse lahti võtta. Seejärel sõida mootor soojaks ja ühenda külmkäivituse termostaadi tross hoovaga, niimoodi, et tross oleks parajalt pingul, aga hoob peaks jääma ikkagi miinimum positsioonile. Viimasena reguleeri pöörete hooba liigutav polt nii kaugele missuguseid pöördeid külma mootoriga soovid, näiteks 1100p/min. Seda saab teha ainult külma mootoriga, kuna siis on termostaat aktiivne.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline