740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas ants » 29 Dets 2013, 13:10

Berit kirjutas:mis kast on see automaat? väike huvi isegi tärkas siinpool.


Berit, automaat on selline kast kui hommikul paned käigu sisse,
päev otsa sõidad ja õhtul võtad käigu välja :D
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Tuuletallaja
Foorumi veteran
Postitusi: 508
Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
Asukoht: Faeht/Reval

Re: 740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas Tuuletallaja » 29 Dets 2013, 15:54

ants kirjutas:
Berit kirjutas:mis kast on see automaat? väike huvi isegi tärkas siinpool.


Berit, automaat on selline kast kui hommikul paned käigu sisse,
päev otsa sõidad ja õhtul võtad käigu välja :D

:D Ilmselt käis küsimus ikka selle konkreetse "hea ja paremaga" määritud ning garaaži nurgas seisva kasti kohta.
Mulkku no. 5
Pilt '01 V70 S
Pilt '94 855 GL(E) "Konn"
Pilt '95 855 GLT "Ustav lahinguvant Gustav"
Pilt '91 744 GL "Sinine / Lendav Hollandlane"
ja paar riisiraketti

Kasutaja avatar
Berit
Kreisi postitaja
Postitusi: 437
Liitunud: 10 Okt 2012, 23:01

Re: 740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas Berit » 29 Dets 2013, 18:10

Ma pigem mõtlesin jah, et kas on AW 70, 71 või 72. Antagu mulle andeks :)
'66 Amazon | '00 V70

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas ants » 29 Dets 2013, 21:49

Berit kirjutas:Ma pigem mõtlesin jah, et kas on AW 70, 71 või 72. Antagu mulle andeks :)


Berit, anna palun andeks see kerge tögamine aga...
Kas Sul paistab silmapiiril mõni uus aut. kast?
Nende vanadega on nii et kunagi ei tea mis "hea ja paremaga"
neid määritud on. Manuaal töötab niikaua kui tal mingi õli sees on.
Jutu mõte on et ei tahaks tulevikus lugeda et Sul on aut. kastiga
probleeme.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Berit
Kreisi postitaja
Postitusi: 437
Liitunud: 10 Okt 2012, 23:01

Re: 740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas Berit » 30 Dets 2013, 08:16

Mul on juba praegu enda kastiga probleeme, seega otsingi vaikselt potentsiaalset uut kasti, mida lasta üle käia ja siis sobival hetkel alla lükata. Ei pea muidugi olema konkreetne kast. Manuaalist ei taha midagi teada.
'66 Amazon | '00 V70

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: 740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas Leho » 30 Dets 2013, 14:26

Jaaaaaa automaat on hea. Kunagi ise mõtlesin kah, et milleks seda ikaldust vaja. Aga nüüd kui olen sellega mõnda aega veerenud siis linnas liikumiseks muu asi ei sobigi. Samas endalgi oli umbes aasta tagasi masina kastil koll sees ja kast läks vahetusse. Aga sellegipoolest ma ei loobu sellest ATM kastist. Mul tegelikult 7sajase jaoks kah kast riiulis ootamas, et saaks selle M46 asja välja vahetada. See OD teeb juba pikemat aega trikke seal. Aga kuna masin ei ole just kõige tihedamas kasutuses siis pole viitsinud sellega tegeleda.

PS: oma 4sajasel (millest ma siia kunagi teemat ei tee) tegin kah väikese vahetuse. Ainult uue kastiga on häda, et sellel mootori versioonil ei ole kunagi ATM kasti olnud ja ma ei saa kickdown kaablit kuidagi ära ühendada.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Berit
Kreisi postitaja
Postitusi: 437
Liitunud: 10 Okt 2012, 23:01

Re: 740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas Berit » 30 Dets 2013, 14:36

Noneh. Oleks siis auto, kuhu automaatkast loomu poolest ei sobiks, noh midagi kiiret, vana ja väikest. Aga universaalkerega 2.3 liitrine 740 volvo? Ei! :lol: Ja noh, kõik mis liigub, see ka kulub ja on üsna vältimatu, et varem või hiljem lähevad asjad pekki, pole vahet kas ta on automaat või manuaal.

Muide, teab keegi, kas kuskil mingit pädevat kastiremontijat on? USAkatega pole probleemi, kastijumal Imre olemas, aga eurosid ta töösse ei võta paraku.
'66 Amazon | '00 V70

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: 740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas volvofriik » 06 Sept 2014, 16:02

Mul 2 kasti vedelemas AW71 mõlemad. Ise ilmselt kasutada ei kavatse. Ei saa neile ju ka B20 mootori jaoks sidurikodagi.(Noh - ümber teha saaks lasta). Enda 760 hakkab nüüd veerema OD manuaaliga. Ja nii jääbki. Poleks uskunud sellist sigadust, mille masin mulle korraldas - nimelt ikaldus radikas olev soojusvaheti ja lasi mõnuga mahlad segi. Kena roosa vaht oli igal pool. Odavam - ka edaspidi - tuli kastivahetus. Pesuõli kogus(kui seegi oleks aidanud) oleks mu eelarvet ikka meeletult ületanud. Keegi ei garanteeri ka tulemust - turbiini pidi ikka solk sisse jääma. Ja sellisteks üllatusteks puudub edaspidi lausa võimalus. Proff. juhina olen terve elu käike käsitsi vahetanud ja ei näe selles mingit probleemi. Tegelikult vahetan manuaaliga sujuvamalt kui automaat seda kunagi suutnud oleks. Automaat jäigi alla armu pärast, et vaadata kuidas käitub ja kestab. Ütleksin, et talvel eelistan iga kell manuaali. Automaat ei suutnud kordagi oma eelist tõestada 6 aasta jooksul.

Mahno
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 16 Mai 2006, 20:10

Re: 740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas Mahno » 16 Sept 2014, 09:54

Mis sigadusest sa räägid? Vaata korra auto sünniaastat. Pole ime, et asjad hakkavad väsima.

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: 740 esiosa jupid ja manuaaliks ehitus

PostitusPostitas volvofriik » 16 Sept 2014, 15:10

Mahno kirjutas:Mis sigadusest sa räägid? Vaata korra auto sünniaastat. Pole ime, et asjad hakkavad väsima.


Hmm... Huvitav, miks 245 sedamoodi ei väsinud, kordades suurema läbisõidu juures (ligi 900 000)? See oli nagu sünniaastalt veel vanem. 74. aasta 2244-st ei räägigi. Need masinad nautisid hooldust ja tarbisid kuluosi, mitte ei püüdnud igal hetkel pankrotti viia. 700 on mul aga üks kuradi õnnetus sattunud. Nurisünnitis abielust prantslastega. Üks jama teise otsa. Elekter, elektroonika, mootor, käigukast...Loodan, et sild on kõva. Sellepärast saabki ennast liigutama vana masina osad, mis on täiesti lahinguvõimelised - testitud ja kontrollitud. Vana Volly keerasin ise peeti. Käisin tõusuga paati merest ära toomas kuna kiskus tormile ja merevesi... Kere läbi.
Väsimiset rääkides - see, mis oleks pidanud väsima, ei väsinud kui arvestada üldist arusaama, et mis liigub, see kulub. Soojusvaheti ei liigu aga mikroprao suutis sisse sebida endale. Kusjuures ma polegi kuigi palju sellistest juhustest kuulnud. Mul oleks kõigest savi kui oleks remondiruum alles. Lageda taeva all aga... Kunagi sai entusiastlikult tehtud. Enam ei taha.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist