Käigukangi asetus

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Käigukangi asetus

PostitusPostitas Ööbik » 19 Nov 2013, 01:19

Sai siis M47 kast alla ja rumal lugu sellega seoses. Kui kõik kokku komplekteerida, see plastikkate ka kus käsipidur on. Siis 2 ja 4 käik ei lähe sisse sest plast tuleb ette. Noh nad lähevad kuid püsivad seal veere peal ääri veeri. Näpuga natuke toksata siis kang hüppab tühikäigule tagasi kohe. Ehk siis, 1 & 3 puhul kang on justkui keskel, kuid 2 & 4 on siukesed kus kang on ikka päris pikali juba.
Ma mäletan, et sarnane teema oli tegelikult ka sellega kui M46 oli, nüüd tundub, et seepärast kast õhtale läkski. Suures tuhinas keerulisel maastikul ei läinud käik korralikult sisse ja nii ta 2&3 ära saagis.
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
andresko
Kõva postitaja
Postitusi: 166
Liitunud: 30 Nov 2008, 22:07
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: Käigukangi asetus

PostitusPostitas andresko » 19 Nov 2013, 02:30

Ehk on keegi kõvera kangi pannud?
Samas kas kangi asukoht ikka on (keres oleva) ava keskel? Või ehk saad horis. varrast veidi pikemaks teha?
Kõigi tagaveoliste Volvode ajude softi vahetus/uuendus ( "flashimine" ) ka ootetööna.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Käigukangi asetus

PostitusPostitas Leho » 19 Nov 2013, 09:01

Kangi konstrui on ju kasti enda küljes. Kui kasti tagumine padi läbi siis vajub see tagaots allapoole ja võtab endaga kaasa ka käigukangi mis allapoole nihkub.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: Käigukangi asetus

PostitusPostitas Ööbik » 19 Nov 2013, 13:13

Kahtlus on, et kang on kõver. Hea meelega teeks uue lihtsa kangi. Nägin ka siin foorumis, et keegi omale ilusa kangi keevitanud. Ei leia teemat enam üles ainult.
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Käigukangi asetus

PostitusPostitas ants » 19 Nov 2013, 13:25

http://carcats.ru/list.php?id=Mjk2NDU3N ... F7+M47+M47
siin joonisel on küll näha et kang on sirge.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: Käigukangi asetus

PostitusPostitas Ööbik » 19 Nov 2013, 14:25

ants kirjutas:http://carcats.ru/list.php?id=Mjk2NDU3NTQ=&num=43&title=%CF%E5%F0%E5%EA%EB%FE%F7%E5%ED%E8%E5+%EF%E5%F0%E5%E4%E0%F7+M47+M47
siin joonisel on küll näha et kang on sirge.

Aitäh joonise eest.

Ma pean nüüd seda asja hoolega kaema minema. Eile just vaatasin, et kang on sirge pmt siis kui kolmas käik sees on. Tühikäigul ka väikse kalde all taha.

Küsimus on ka neide kummitihenditega. Mul on kohe piiraja all veel üks siuke tihend(suht lapik kuid siiski trepp seal ka sees) mis aukude järgi ühtib ülemisega. Siin pildil seda ei tuvasta, nüüd on küsimus kas too on seal miski error ja põhjustab seda, et piiraja pöörleb ümber kangi. Keerates piiraja poldid kinni(samal ajal hoian teda näppidega sest muidu pöörab kaasa) siis ta jääb ikkegi suht siuke lebo. Sõrmega ei jõua kuid näppidega saab teda siiski ümber kangi pöörata.

Kas sa saad sealt ka M46 joonise välja tõmmata(üldse seda keelt ei oska)? Ma viisin käigukasti vahetuseks oma arvates ka M47 hoovastiku mis selgus, et pole päris M47 hoovastik ja seetõttu kompunniti minu vana M46 hoovastikust ja viidud vidinast uus asi kokku. Kui hoovastike pikkus ei ühti ja praegu allolev raam lühem ja kang vanalt ehk pikem siis ongi põhjus leitud. Jube segaseks läheb juba :)

EDIT: Ehk siis millest rääkisin on Gear Selector siin pildil:
http://volvopartslisle.com/assembly/296 ... ft-Control

Kas M46 ja M47 kastil need on sama pikad?
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Käigukangi asetus

PostitusPostitas supp » 19 Nov 2013, 18:38

see polnud jah m47 hoovastik, aretasime, selle m46 ja sellest mis sul kaasas oli, kui saad õige hoovastiku on hea, kui ei saa, siis saab seda ka edasi arendada veel
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Käigukangi asetus

PostitusPostitas ants » 19 Nov 2013, 19:51

supp kirjutas:see polnud jah m47 hoovastik, aretasime, selle m46 ja sellest mis sul kaasas oli, kui saad õige hoovastiku on hea, kui ei saa, siis saab seda ka edasi arendada veel


Hakkab pihta, aga mis piirajast on jutt?
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: Käigukangi asetus

PostitusPostitas Ööbik » 19 Nov 2013, 20:06

ants kirjutas:Hakkab pihta, aga mis piirajast on jutt?


Tagurpidi käigu piirajast. Sinu pildil number 41.

supp kirjutas:see polnud jah m47 hoovastik, aretasime, selle m46 ja sellest mis sul kaasas oli, kui saad õige hoovastiku on hea, kui ei saa, siis saab seda ka edasi arendada veel

Proovin siin jah oma nutiga asjadest aru saada enne kui tee teie juurde ette võtan. Mis ma ikka väikse asja pärast poisse tüütan, kuigi hakkab vist juba üle pea kasvama :)
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Käigukangi asetus

PostitusPostitas ants » 19 Nov 2013, 20:12

Ööbik kirjutas:
ants kirjutas:Hakkab pihta, aga mis piirajast on jutt?


Tagurpidi käigu piirajast. Sinu pildil number 41.



Kuidas see saab ringi käima hakata, see ju 2 poldiga kinni.
Ja M46-l see koht samasugune...
http://carcats.ru/list.php?id=Mjk2NDU2N ... F7+M46+M46
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: Käigukangi asetus

PostitusPostitas Ööbik » 19 Nov 2013, 21:48

ants kirjutas:
Ööbik kirjutas:
ants kirjutas:Hakkab pihta, aga mis piirajast on jutt?


Tagurpidi käigu piirajast. Sinu pildil number 41.



Kuidas see saab ringi käima hakata, see ju 2 poldiga kinni.
Ja M46-l see koht samasugune...
http://carcats.ru/list.php?id=Mjk2NDU2N ... F7+M46+M46

Siis on mingi jant ikka, nagu mulle hakkab kohale jõudma.

Vaatan jah, et mõlemad hoovastikud identsed. Siis oleks pidanud M46 originaal ilusti ka sobima...
Mõlemal joonisel on kangid sirged. Ma vaatan mul on kang väikse kaldega, siukse muljega nagu oleks tehases pressitud paine.

Andresko, kas oskad pakkuda mille hoovastik see veel olla võib kui see ei olnud M47 oma?

Mõned pildid ka juttu ilustama:
Kolmas käik:
Pilt

Tühikäik:
Pilt

Neljas käik
Pilt

Kangi asukoht ka:
Pilt
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
andresko
Kõva postitaja
Postitusi: 166
Liitunud: 30 Nov 2008, 22:07
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: Käigukangi asetus

PostitusPostitas andresko » 20 Nov 2013, 01:14

supp kirjutas:see polnud jah m47 hoovastik, aretasime, selle m46 ja sellest mis sul kaasas oli, kui saad õige hoovastiku on hea, kui ei saa, siis saab seda ka edasi arendada veel

Tauno sai minult ehtsa M47 küljes olnud kangi kronsteini (sellesama, mis Sinu juures minu teise auto alt ära võeti, kui sel siduriketas pilbasteks oli, koos horis. vardaga), kangi ei olnud mul kaasa anda.
Ja viimasel pildil tundub kangi alus olevat tagapool, see seletaks 2 ja 4 käigu viletsat lülitumist küll
(ehk kui varras liiga lühike, või kronsa ja kasti vahel mingid seibid, siis ei ulatu varras 2 ja 4 kiku lõpuni sisse lükkama).
Kõigi tagaveoliste Volvode ajude softi vahetus/uuendus ( "flashimine" ) ka ootetööna.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Käigukangi asetus

PostitusPostitas supp » 20 Nov 2013, 20:44

probleem vist lahenduse leidnud, selles kangis oligi jama
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 319
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: Käigukangi asetus

PostitusPostitas Ööbik » 06 Dets 2013, 10:56

see piiraja oli jah enne kalane, ei peaks ta seal liikuma. Lõpp hea kõik hea, tänud Suppile ja Volvo 245'le kellelt sain uue hoovastiku!
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline