Volvo 440mootor mis autodel veel

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

silver7
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 06 Jaan 2009, 15:25

Volvo 440mootor mis autodel veel

PostitusPostitas silver7 » 22 Jaan 2009, 09:03

Tere.
Kas keegi teab mis autodel kasutatakse veel Volvo 440 88 aasta mootorit
B18F
.Olen kuulnud et see Renaulti mootor.
Vaja sellele mootorile teistsugust sisselaske kollektorit.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 22 Jaan 2009, 09:21

mis mõttes vaja teist sisselaske kollet?
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

silver7
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 06 Jaan 2009, 15:25

PostitusPostitas silver7 » 22 Jaan 2009, 09:23

käsil väike projekt.
Originaal sisselaskekollektoril õhu ava mulle vales otsas.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 22 Jaan 2009, 11:16

renault'idel on ta kah samal pool, parim on vast ise teha sobilik kollektor
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
anto123
Foorumi veteran
Postitusi: 1146
Liitunud: 21 Okt 2008, 13:46
Asukoht: pärnu mk
Kontakt:

PostitusPostitas anto123 » 22 Jaan 2009, 12:18

väike tähelepanu!!'
mootor võib renaulti oma olla, kuid kulinad mis on ümber mootori ei pruugi renaulti oma olla.
otsisin oma autole S-80 2,5td (audi mootor) roolivõimu pumpa ja selgus, et sisuliselt ainult mootori plokk on audi oma, ülejäänud kulinad on volvo ise peale pannud.
Volvo S80 2,5td 99a

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 22 Jaan 2009, 12:24

B18F on sama mis renault F3P. Agas kollektorid on gaasiklappiga samale poole. Seepärast vast sul otstarbekas vastavalt soovile ise uus teha.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 22 Jaan 2009, 12:28

Võta orig. kolle eemalda sellelt sisselaske avad ja paigalda need custom koldele.
Saad jätta orig pihustid ja nende pesad ning oma äranägemise järgi paigaldada gaasiklapi asukoha.
Kogu jutt käib muidugi alumiiniumist materjali kohta, mille keevitamine ei ole väga odav töö ja tellitud tööna maksab antud detaili tegemine ca. 4-5 tonni olenevalt keerukusest.
Aga kui on hakkajad käed ja võimalus alumiiniumit keevitada, saad ka ise hakkama :wink:
Edu!

Midagi silma ette:
http://users.telenet.be/jov/opeltuners/monza/intake.jpg
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee

silver7
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 06 Jaan 2009, 15:25

PostitusPostitas silver7 » 22 Jaan 2009, 20:20

Karta on et tuleb ise teha.
töötegemise võimalused kõik omal olemas.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 22 Jaan 2009, 21:44

kas sellest tuleb sapakale mootor? oleks nagu kuulnud sellise projekti pooleiolekust
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

silver7
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 06 Jaan 2009, 15:25

PostitusPostitas silver7 » 23 Jaan 2009, 07:52

Tere.
Sellest tuleb üks tagaveoline,volvo ,porsche, bmw, audi ,mazda.Sapakal Saab 2.0 turbo.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist