1. leht 2-st

440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 28 Apr 2011, 11:35
Postitas wonwolf
Autoks siis juba teatud 1.7 75kw bens.
Ja viimasel ajal on hakkanud sellist pulli tegema, et kui paned süüte sisse, siis lambda tuli põlema ei lähe ja kui tahad tööle panna, käib ainult üks plõks (tõks) ja ei midagi, nii võib mängida umbes kümme korda järjest enne kui asi tööle läheb.
Täna siis jälle kui keerad tööle hahkkas käivituma ja käivitus hääl oli ka selline katkendlik ja samas lambda tuli vilkus koguaeg samas taktis ja kuskil kindalaeka taga (või seal kandis) tegi miski asi plõksuvat häält.
Lugesin veakoode ka, aga ei andnud ühtegi, näitab et kõik on ok. Milles probleem, võiks olla?

Samuti kas kellelgi kogemusi sellega, et radikas hakkab alt äärest jahutust välja lodistama, ise ei saa ka päris täpselt aru kus tuleb, aga see plastikust kate radikate all on märg.
Olen valanud seda hermeetikut ka sisse, aga see ei tundu eriti paranemise märke näitavat.

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 28 Apr 2011, 15:03
Postitas Leho
starter ise ei hakka ära surema vä. Aku on ikka korras ?

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 28 Apr 2011, 15:21
Postitas margusk
tavaliselt hakkab radikas kusagilt otsast lekkima ja jookseb alla. Lihtsaim ravi on uus/vana asemele sebida, neid peaks saada küll olema mõitliku hinnaga. Seda lekkepeataja sodi ma sinna ei valaks!

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 28 Apr 2011, 16:16
Postitas wonwolf
Leho kirjutas:starter ise ei hakka ära surema vä. Aku on ikka korras ?


Starteri kohta ei tea. Aku on täis. Akuga selline anomaalia muidugi, et kui jätad akujuhtme päevaks peale ja autoga ei sõida, siis hommikul on aku tühi.
Aga kui juhtme maha võtad, ei tühjene aku üldse.

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 28 Apr 2011, 17:52
Postitas Leho
See tühjenemine ongi juba näit, et aku hakkab otsa saama. Muidugi juhul kui sul mingeid ilgeid tarbijaid kogu aeg järgi pole.

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 28 Apr 2011, 18:32
Postitas wonwolf
Leho kirjutas:See tühjenemine ongi juba näit, et aku hakkab otsa saama. Muidugi juhul kui sul mingeid ilgeid tarbijaid kogu aeg järgi pole.

Taga on ainult raadio ja võim. Võim pole ka teab mis vinge 200w ja ühendatud nii, et kui raadio sees siis võim ka ja kui raadio väljas siis võim ka väljas.
Imelik on lihtsalt see, et ta ei tühjene siis kui aku juhet peal pole. Või ongi siis nii, et aku samamoodi omadega läbi kui juhe peal ja aku tühjaks?
Ise kahtlustasin, et kuskil äkki miski elektri kala, et lühises midagi vms.
Aku ostetud 06a.
Kui nii, siis peab vist poodi uue aku järgi minema...

Radikas läbi jah. Radika alumises otsas on need võred nii puded ja augud sees.
Nii, et tuleb uus radikas ka otsida.

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 28 Apr 2011, 19:20
Postitas Moose
Mul oli kunagi samamoodi, et kui akujuhe peal oli siis ommikuks aku tühi, mingi relee pani vist vigast vms, sest nii kui juhtme peale panid lülitas relee kohe järgi. Sai ajutise lahendusena relee eemaldatud, aga kuna mittemingid funktsioonid ära ei kadund siis on see siiamaani puudu ja kõik nagu toimib :D

Käivitamise kohapealt vaata starteril juhtmed ja tõmberelee üle ning proovi mõne teise akuga. Suur tõenäosus on see, et pole mahutavust enam akul ja käivitamiseks enam voolu ei jagu ja siis hakkabki niimoodi plõksima nagu sa seletasid, mul on see vähemalt tühja aku sümptom :)

Radikat, kui on soovi siis mul on pakkuda :)

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 28 Apr 2011, 21:06
Postitas Leho
2006 aasta aku on juba hästi teeninud. 5 aastat on piisav aeg isegi paremate akude elueaks.

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 28 Apr 2011, 21:31
Postitas wonwolf
Moose kirjutas:Radikat, kui on soovi siis mul on pakkuda :)

Saatsin sulle Moose ps-i.

No kui 06a aku on juba teeninud küllalt siis vahetan ta ära.
Keegi on sinna peale toppinud 75ah aku, autodatast vaatasin, et peaks sobima ka 56ah aku.
Et siis edasi aku jahile.

Ja kellel palju neid juhtmeid sinna akujuhtme külge läheb?
Mul selle kinnituse külge läheb +il 3juhet ja - poolel läheb 6 juhet.
Et mul tunne, et eelmine omanik on seal midagi ise vusserdanud ja tahaks mittevajalikud asjad sealt küljest ära visata.

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 28 Apr 2011, 22:03
Postitas Liiwaannus
Aga alusta voolu mõõtmisest sel hetkel kui süüde väljas. Saad teada, kas miski sööb. Normaalis peaks mõlema külge üks juhe minema, lisad on üldjuhul ise aretatud asjad.

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 28 Apr 2011, 23:53
Postitas Moose
Liiwaannus kirjutas:Aga alusta voolu mõõtmisest sel hetkel kui süüde väljas. Saad teada, kas miski sööb. Normaalis peaks mõlema külge üks juhe minema, lisad on üldjuhul ise aretatud asjad.

Minul näiteks läheb + klemmile 5 juhet(kaks suurt punast ja siis 3 väiksemat musta)ja noh siis enda lisatud võimujuhe, a mustale aind üks.
Aga ütleme kui mul kõik tarbijad nagu tagant ära, aind maki mälu on taga, siis palju selle normaalne voolutarve oleks? Ehk siis palju lihtsalt seistes see voolutarve olla võib.

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 29 Apr 2011, 00:04
Postitas Liiwaannus
alla 1A kindlasti ... pole endal mõõtnud ...mõnisada mA?

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 29 Apr 2011, 08:22
Postitas sipelgas
Lubatud maksimaalne jõudevool on 30mA ehk 0,03A. Seda siis kui kõik seadmed väljas ning juhtplokid "magama" läinud. Sinna sisse peab mahtuma ka rakendatud alarm.

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 30 Apr 2011, 15:41
Postitas wonwolf
Samas, panin aku teise auto peale ja käib nagu nalja. Ei mingit probleemi selle käivitamisega.

Ainult minu autopeal tahab tühjeneda ja teisalt see, et kui käivitad ei lähe käima. Lubab ja plõksib nagu segane, lambda tuli vilgub ka samas taktis.
Veakoode ei ole ja peale pooletunnist mängimist läheb käima ka.

Kas äkki starter, süütepool või mõni relee?

Keegi teadis kuskilt öelda veel, et vb starter ei tõmba hambaid tagasi et jääb kinni vahepeal.
Et ta õlitas ära ja asi siis korras..

Igatahes seda starterit tundub jõle tülikas kätte olevat saada.

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

Postitatud: 30 Apr 2011, 22:35
Postitas Moose
Kolm polti lahti, kaks juhet tagant ja pm käes ta ongi, õige nurga all tuleb välja tõmmata, tagumine ots kuidagi diagonaalis üles või nii.. tegelt midagi hullu nagu ei ole :D