440 mootori jama ja radika mure.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
wonwolf
Kõva postitaja
Postitusi: 140
Liitunud: 21 Mai 2008, 21:42

440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas wonwolf » 28 Apr 2011, 11:35

Autoks siis juba teatud 1.7 75kw bens.
Ja viimasel ajal on hakkanud sellist pulli tegema, et kui paned süüte sisse, siis lambda tuli põlema ei lähe ja kui tahad tööle panna, käib ainult üks plõks (tõks) ja ei midagi, nii võib mängida umbes kümme korda järjest enne kui asi tööle läheb.
Täna siis jälle kui keerad tööle hahkkas käivituma ja käivitus hääl oli ka selline katkendlik ja samas lambda tuli vilkus koguaeg samas taktis ja kuskil kindalaeka taga (või seal kandis) tegi miski asi plõksuvat häält.
Lugesin veakoode ka, aga ei andnud ühtegi, näitab et kõik on ok. Milles probleem, võiks olla?

Samuti kas kellelgi kogemusi sellega, et radikas hakkab alt äärest jahutust välja lodistama, ise ei saa ka päris täpselt aru kus tuleb, aga see plastikust kate radikate all on märg.
Olen valanud seda hermeetikut ka sisse, aga see ei tundu eriti paranemise märke näitavat.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas Leho » 28 Apr 2011, 15:03

starter ise ei hakka ära surema vä. Aku on ikka korras ?
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

margusk
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:45
Asukoht: tallinn/viljandi
Kontakt:

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas margusk » 28 Apr 2011, 15:21

tavaliselt hakkab radikas kusagilt otsast lekkima ja jookseb alla. Lihtsaim ravi on uus/vana asemele sebida, neid peaks saada küll olema mõitliku hinnaga. Seda lekkepeataja sodi ma sinna ei valaks!

Kasutaja avatar
wonwolf
Kõva postitaja
Postitusi: 140
Liitunud: 21 Mai 2008, 21:42

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas wonwolf » 28 Apr 2011, 16:16

Leho kirjutas:starter ise ei hakka ära surema vä. Aku on ikka korras ?


Starteri kohta ei tea. Aku on täis. Akuga selline anomaalia muidugi, et kui jätad akujuhtme päevaks peale ja autoga ei sõida, siis hommikul on aku tühi.
Aga kui juhtme maha võtad, ei tühjene aku üldse.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas Leho » 28 Apr 2011, 17:52

See tühjenemine ongi juba näit, et aku hakkab otsa saama. Muidugi juhul kui sul mingeid ilgeid tarbijaid kogu aeg järgi pole.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
wonwolf
Kõva postitaja
Postitusi: 140
Liitunud: 21 Mai 2008, 21:42

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas wonwolf » 28 Apr 2011, 18:32

Leho kirjutas:See tühjenemine ongi juba näit, et aku hakkab otsa saama. Muidugi juhul kui sul mingeid ilgeid tarbijaid kogu aeg järgi pole.

Taga on ainult raadio ja võim. Võim pole ka teab mis vinge 200w ja ühendatud nii, et kui raadio sees siis võim ka ja kui raadio väljas siis võim ka väljas.
Imelik on lihtsalt see, et ta ei tühjene siis kui aku juhet peal pole. Või ongi siis nii, et aku samamoodi omadega läbi kui juhe peal ja aku tühjaks?
Ise kahtlustasin, et kuskil äkki miski elektri kala, et lühises midagi vms.
Aku ostetud 06a.
Kui nii, siis peab vist poodi uue aku järgi minema...

Radikas läbi jah. Radika alumises otsas on need võred nii puded ja augud sees.
Nii, et tuleb uus radikas ka otsida.

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas Moose » 28 Apr 2011, 19:20

Mul oli kunagi samamoodi, et kui akujuhe peal oli siis ommikuks aku tühi, mingi relee pani vist vigast vms, sest nii kui juhtme peale panid lülitas relee kohe järgi. Sai ajutise lahendusena relee eemaldatud, aga kuna mittemingid funktsioonid ära ei kadund siis on see siiamaani puudu ja kõik nagu toimib :D

Käivitamise kohapealt vaata starteril juhtmed ja tõmberelee üle ning proovi mõne teise akuga. Suur tõenäosus on see, et pole mahutavust enam akul ja käivitamiseks enam voolu ei jagu ja siis hakkabki niimoodi plõksima nagu sa seletasid, mul on see vähemalt tühja aku sümptom :)

Radikat, kui on soovi siis mul on pakkuda :)

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas Leho » 28 Apr 2011, 21:06

2006 aasta aku on juba hästi teeninud. 5 aastat on piisav aeg isegi paremate akude elueaks.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
wonwolf
Kõva postitaja
Postitusi: 140
Liitunud: 21 Mai 2008, 21:42

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas wonwolf » 28 Apr 2011, 21:31

Moose kirjutas:Radikat, kui on soovi siis mul on pakkuda :)

Saatsin sulle Moose ps-i.

No kui 06a aku on juba teeninud küllalt siis vahetan ta ära.
Keegi on sinna peale toppinud 75ah aku, autodatast vaatasin, et peaks sobima ka 56ah aku.
Et siis edasi aku jahile.

Ja kellel palju neid juhtmeid sinna akujuhtme külge läheb?
Mul selle kinnituse külge läheb +il 3juhet ja - poolel läheb 6 juhet.
Et mul tunne, et eelmine omanik on seal midagi ise vusserdanud ja tahaks mittevajalikud asjad sealt küljest ära visata.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7612
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas Liiwaannus » 28 Apr 2011, 22:03

Aga alusta voolu mõõtmisest sel hetkel kui süüde väljas. Saad teada, kas miski sööb. Normaalis peaks mõlema külge üks juhe minema, lisad on üldjuhul ise aretatud asjad.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas Moose » 28 Apr 2011, 23:53

Liiwaannus kirjutas:Aga alusta voolu mõõtmisest sel hetkel kui süüde väljas. Saad teada, kas miski sööb. Normaalis peaks mõlema külge üks juhe minema, lisad on üldjuhul ise aretatud asjad.

Minul näiteks läheb + klemmile 5 juhet(kaks suurt punast ja siis 3 väiksemat musta)ja noh siis enda lisatud võimujuhe, a mustale aind üks.
Aga ütleme kui mul kõik tarbijad nagu tagant ära, aind maki mälu on taga, siis palju selle normaalne voolutarve oleks? Ehk siis palju lihtsalt seistes see voolutarve olla võib.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7612
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas Liiwaannus » 29 Apr 2011, 00:04

alla 1A kindlasti ... pole endal mõõtnud ...mõnisada mA?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

sipelgas
Foorumi veteran
Postitusi: 791
Liitunud: 17 Mär 2006, 19:40
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas sipelgas » 29 Apr 2011, 08:22

Lubatud maksimaalne jõudevool on 30mA ehk 0,03A. Seda siis kui kõik seadmed väljas ning juhtplokid "magama" läinud. Sinna sisse peab mahtuma ka rakendatud alarm.

Kasutaja avatar
wonwolf
Kõva postitaja
Postitusi: 140
Liitunud: 21 Mai 2008, 21:42

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas wonwolf » 30 Apr 2011, 15:41

Samas, panin aku teise auto peale ja käib nagu nalja. Ei mingit probleemi selle käivitamisega.

Ainult minu autopeal tahab tühjeneda ja teisalt see, et kui käivitad ei lähe käima. Lubab ja plõksib nagu segane, lambda tuli vilgub ka samas taktis.
Veakoode ei ole ja peale pooletunnist mängimist läheb käima ka.

Kas äkki starter, süütepool või mõni relee?

Keegi teadis kuskilt öelda veel, et vb starter ei tõmba hambaid tagasi et jääb kinni vahepeal.
Et ta õlitas ära ja asi siis korras..

Igatahes seda starterit tundub jõle tülikas kätte olevat saada.

Moose
Davaj-Davaj, patom pasmotrim
Postitusi: 1481
Liitunud: 07 Jaan 2008, 00:01
Asukoht: Tartu

Re: 440 mootori jama ja radika mure.

PostitusPostitas Moose » 30 Apr 2011, 22:35

Kolm polti lahti, kaks juhet tagant ja pm käes ta ongi, õige nurga all tuleb välja tõmmata, tagumine ots kuidagi diagonaalis üles või nii.. tegelt midagi hullu nagu ei ole :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist