Volvo 760 käivitamise probleem
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo 760 käivitamise probleem
Tere! Vabandan ette, kui on kattuv teema. ise sobivat ei leidnud.
Tegemist volvo 760-ga , 1990a, 105kw, 2,8l, bensiin, automaat.
Külmalt käivitub. Tõstes mootori pöörded üle 3000 -de seiskub. Uuesti käivitub mingi aja möödudes. Kui mõnelt pihustilt juhtmed tagant võtta on kah võimalik käivitada. Kas viga võiks olla pöörete anduris ? (on vist asi, mis paikneb küünlajuhtme ümber). Kas kellelgi on kogemust sellise veaga. Ei taha kohe poodi tormata ja asju hakata ostma. Kui käivitada, siis alul pöörded kõiguvad, lühikese aja jooksul jäävad paika. Olen leidnud kirjeid külmjoodetest, lekkivatest õhutorudest.
Tegemist volvo 760-ga , 1990a, 105kw, 2,8l, bensiin, automaat.
Külmalt käivitub. Tõstes mootori pöörded üle 3000 -de seiskub. Uuesti käivitub mingi aja möödudes. Kui mõnelt pihustilt juhtmed tagant võtta on kah võimalik käivitada. Kas viga võiks olla pöörete anduris ? (on vist asi, mis paikneb küünlajuhtme ümber). Kas kellelgi on kogemust sellise veaga. Ei taha kohe poodi tormata ja asju hakata ostma. Kui käivitada, siis alul pöörded kõiguvad, lühikese aja jooksul jäävad paika. Olen leidnud kirjeid külmjoodetest, lekkivatest õhutorudest.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
Tere tere. Esimese hooga - pastoi prata - ära sina küll mingitest vigadest või vahetamisest enne räägi, kui oled diagnoosimise teemad üles leidnud. Seega leia üles kas on vigade lugemise seade - näe selline http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html - ja loe vigasid.
Anna teada.
Anna teada.
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
vanapeer kirjutas:Tere tere. Esimese hooga - pastoi prata - ära sina küll mingitest vigadest või vahetamisest enne räägi, kui oled diagnoosimise teemad üles leidnud. Seega leia üles kas on vigade lugemise seade - näe selline http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html - ja loe vigasid.
Anna teada.
Esineb tõsiseid raskusi vajaliku karbi leidmisel. Äkki väike vihje, abi ?
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
Juhi pool amordipüstaku küljes peaks olema see obd lugeja. Vöibolla on 700sel teisel pool, a 900sel on juhi pool.
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
Krt, misajast 760 400-ste teema alla käib. Mul on iga päev kella 8-17-ni ümber tegelased, kes ei suvatse mitte oma töösse süveneda ja ajavad siukest pada suust välja, et anna olla...no niipalju võiks ju ikka aega võtta, et vaada kuhu ja mida. Ei ole ju vaja esimesse ettejuhtuvasse teemase pasandada...ema, anna padruneid!
Ei, aga muidu on normaalne tehniline probleem, mille lahendamisel oleme ikka abiks! Ära nüüd minu sõimu pärast pead norgu lase!
Edu!
Ei, aga muidu on normaalne tehniline probleem, mille lahendamisel oleme ikka abiks! Ära nüüd minu sõimu pärast pead norgu lase!
Edu!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
Iceman kirjutas:Juhi pool amordipüstaku küljes peaks olema see obd lugeja. Vöibolla on 700sel teisel pool, a 900sel on juhi pool.
Ei leia. On võimalik, et armatuuri alla peidetud ?
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
Volvo 940 2.3 ATM 1992
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
245turbo kirjutas:
Selline asi kapoti all igal juhul puudub.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
Tee siis terav pilt oma kapotialusest, kuna V6 mootoreid palju liikumas pole. Pealegi sul vist elektrooniline sissepritse. Kui on, on motoruumis.
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
vanapeer kirjutas:Tee siis terav pilt oma kapotialusest, kuna V6 mootoreid palju liikumas pole. Pealegi sul vist elektrooniline sissepritse. Kui on, on motoruumis.
Pilt on täitsa olemas, aga sisestada siia seda ei mõista. Vahepel küsiks:
kuidas mõõta pihustitel käivitushetkel pinget ? Palju seal pingelang tohiks olla ?
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
jyri760 kirjutas:vanapeer kirjutas:Tee siis terav pilt oma kapotialusest, kuna V6 mootoreid palju liikumas pole. Pealegi sul vist elektrooniline sissepritse. Kui on, on motoruumis.
Pilt on täitsa olemas, aga sisestada siia seda ei mõista. Vahepel küsiks:
kuidas mõõta pihustitel käivitushetkel pinget ? Palju seal pingelang tohiks olla ?
http://www.upload.ee/
Eesti keeles kõik
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
Tanel kirjutas:jyri760 kirjutas:vanapeer kirjutas:Tee siis terav pilt oma kapotialusest, kuna V6 mootoreid palju liikumas pole. Pealegi sul vist elektrooniline sissepritse. Kui on, on motoruumis.
Pilt on täitsa olemas, aga sisestada siia seda ei mõista. Vahepel küsiks:
kuidas mõõta pihustitel käivitushetkel pinget ? Palju seal pingelang tohiks olla ?
http://www.upload.ee/
Eesti keeles kõik
Pilt siis:
[img]http://www.upload.ee/files/764374/mootor_001.jpg.html
[/img]
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
Sinu masina veakoodide lugemisega on lood natuke keerulisemad loe juttu sealtmaalt,kus räägitakse B280 mootorist http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineO ... sch22Codes ja sealt link hüppab siia http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineV ... gnosetheV6.
Aga see võtab võibolla vähe aega. Tee ennem selline test, et võta õhulugeja juhe tagant ära ja käivita siis ja pane tähele, kas see on sama halb, kui praegu.
Õhulugeja juhtme võtmise ajal peab olema süüde väljasja vähemal 1 min eelmisest süüde sees olemisest. Sama pärast käivitamist, oota enne kui juhtme tagasi panes. Õhulugeja on pildil paremal pärast õhufiltrikopsikut kohe, pealt lapik. Sellel on piklik umbes 7 klemmiga pistik.
Pärast seda testi hakka siit hoolega lugema http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineV6.html
Aga see võtab võibolla vähe aega. Tee ennem selline test, et võta õhulugeja juhe tagant ära ja käivita siis ja pane tähele, kas see on sama halb, kui praegu.
Õhulugeja juhtme võtmise ajal peab olema süüde väljasja vähemal 1 min eelmisest süüde sees olemisest. Sama pärast käivitamist, oota enne kui juhtme tagasi panes. Õhulugeja on pildil paremal pärast õhufiltrikopsikut kohe, pealt lapik. Sellel on piklik umbes 7 klemmiga pistik.
Pärast seda testi hakka siit hoolega lugema http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineV6.html
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
vanapeer kirjutas:Sinu masina veakoodide lugemisega on lood natuke keerulisemad loe juttu sealtmaalt,kus räägitakse B280 mootorist http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineO ... sch22Codes ja sealt link hüppab siia http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineV ... gnosetheV6.
Aga see võtab võibolla vähe aega. Tee ennem selline test, et võta õhulugeja juhe tagant ära ja käivita siis ja pane tähele, kas see on sama halb, kui praegu.
Õhulugeja juhtme võtmise ajal peab olema süüde väljasja vähemal 1 min eelmisest süüde sees olemisest. Sama pärast käivitamist, oota enne kui juhtme tagasi panes. Õhulugeja on pildil paremal pärast õhufiltrikopsikut kohe, pealt lapik. Sellel on piklik umbes 7 klemmiga pistik.
Pärast seda testi hakka siit hoolega lugema http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineV6.html
Ilma õhulugejata käivitus, aga käima ei jää. Õhulugeja taga käivitus. Pöörded üle 3000 sureb välja ja vaikus.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Volvo 760 käivitamise probleem
Kui oleks sama olnud, oleks õhulugeja viga olnud. Mootorit on seal palju ja voolikuid ja juhtmeid aga kas kuskilt lisaõhku ei saa? Kõige lihtsam on seda proovida mõne gaasiga, karburaatoripuhastaja või kõige parem eetriga ehk siis lasta töötamise ajal igale poole gaasi, et näha, kas võtab õhku.
Ja ei tee paha küsimus: mis selle autoga viimati tehti? Mis iganes see võis olla ja kui iganes "tähtsusetu" see tegevus võis olla ja ükskõik kui tark see sõber võis olla, kes midagi tuunis
Ja ei tee paha küsimus: mis selle autoga viimati tehti? Mis iganes see võis olla ja kui iganes "tähtsusetu" see tegevus võis olla ja ükskõik kui tark see sõber võis olla, kes midagi tuunis
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline