volvo 460 vastupidavus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
volvo 460 vastupidavus
tere tahaks siis teada volvo 460 vastupidavust nii kerel kui ka mootoril
autol on aasta 1997
ja mootor 2,0 80 kw
mis on head küljad ja mis halvad
palju kütust keskmiselt võtab
tänud
autol on aasta 1997
ja mootor 2,0 80 kw
mis on head küljad ja mis halvad
palju kütust keskmiselt võtab
tänud
Mõnus pehme , talvel läheb hästi kiirelt soojaks .
Muidu auto nagu ikka , 2,0 võtab linnas ikka 10L ära , maanteepeal vast 8 .
Esimesed stabika kondid valmistavad peavalu , suht kiiresti saavad otsa ka esimesed B-osa sarniirid , maks 1a kannatab vast välja (10000 km) .
Lemförder varuosad peaks B-osadest kvaliteetsemad olema , järgmisena proovin kasutusele võtta ja vahetan sarniirid Lemförderi omade vastu välja .
Üldiselt kui raha on , siis võib sõitta
Muidu auto nagu ikka , 2,0 võtab linnas ikka 10L ära , maanteepeal vast 8 .
Esimesed stabika kondid valmistavad peavalu , suht kiiresti saavad otsa ka esimesed B-osa sarniirid , maks 1a kannatab vast välja (10000 km) .
Lemförder varuosad peaks B-osadest kvaliteetsemad olema , järgmisena proovin kasutusele võtta ja vahetan sarniirid Lemförderi omade vastu välja .
Üldiselt kui raha on , siis võib sõitta
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
kõik mootorid on ikkagi renoo omad. 1.8-t ei olegi vist tegelikult olemas, on 1721 mahuga mootorid enamuses. vastupidavusest niipalju, et mina raisk ei ole rahul, rooste on mul ära söönud näiteks tagumiste kandurite kere kinnitused, nii mädad et lõika maha ja leiuta uus kinnitus. ootaks teiste 460 omanike komentaari selle kohta esisillas on lihtsam lugeda üles asjad mida ei ole vahetatud veel: amordid, vedrud, õõtsa puksid ja ühe poole sarniir.
Aga sellessuhtes on ta ikkagi vastupidav, et olen sõitnud selle autoga üle korraliku palgi, nii õnnetult, et ei saanud minemagi sealt, ilma 7 inimese lükke/tõste abita. Auto ise oli normis. Teist korda suutsin sõita läbi kraavi, samamoodi et üks sild ühelpool teine teiselpool, õnneks oli üks serv ikkagi tasapinnal mitte läbiv kraav, ja mõningase manööverdamisega läbi kuuskede suutsin ka sealt oma volvo ilma suuremate vigastusteta välja tuua. Ja suure novembri lumetormi aegu, sõidab see volvo täiesti vabalt, võrreldes paljudega kes olid ikkagi õnnetul kinni. Lisaks on auto ilgelt mugav, ja korras sildadega on sõit vägagi meeldiv.
Aga sellessuhtes on ta ikkagi vastupidav, et olen sõitnud selle autoga üle korraliku palgi, nii õnnetult, et ei saanud minemagi sealt, ilma 7 inimese lükke/tõste abita. Auto ise oli normis. Teist korda suutsin sõita läbi kraavi, samamoodi et üks sild ühelpool teine teiselpool, õnneks oli üks serv ikkagi tasapinnal mitte läbiv kraav, ja mõningase manööverdamisega läbi kuuskede suutsin ka sealt oma volvo ilma suuremate vigastusteta välja tuua. Ja suure novembri lumetormi aegu, sõidab see volvo täiesti vabalt, võrreldes paljudega kes olid ikkagi õnnetul kinni. Lisaks on auto ilgelt mugav, ja korras sildadega on sõit vägagi meeldiv.
340 For The Win
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 23 Apr 2006, 10:45
- Asukoht: tallinn/viljandi
- Kontakt:
On 1721 ja 1794!
Peab vastu küll, kui kasutada remondiks kvaliteetseid detaile- neid ei ole tarvis teist korda vahetada!
Endal on hetkel kasutuses 2 masinat, üks uuemast, teine vanemast generatsioonist! Roostetavad mõlemad, eriti tagakoopaservad ja küljekarbid! 10 aasta jooksul pole midagi olulist kummalgi pidanud vahetama. Detailid nagu amordid, kondid, rattalaagrid, summutid on tavapärane kulumaterjal igal autol! Sillaosad kannatavad kõik 100 tuh ära küll! Otsi korralik hooldatud eksemplar ja naudi sõitu!
Mugavam ja vaiksem, kui niimõnigi kaasaegne uus pereauto!
Peab vastu küll, kui kasutada remondiks kvaliteetseid detaile- neid ei ole tarvis teist korda vahetada!
Endal on hetkel kasutuses 2 masinat, üks uuemast, teine vanemast generatsioonist! Roostetavad mõlemad, eriti tagakoopaservad ja küljekarbid! 10 aasta jooksul pole midagi olulist kummalgi pidanud vahetama. Detailid nagu amordid, kondid, rattalaagrid, summutid on tavapärane kulumaterjal igal autol! Sillaosad kannatavad kõik 100 tuh ära küll! Otsi korralik hooldatud eksemplar ja naudi sõitu!
Mugavam ja vaiksem, kui niimõnigi kaasaegne uus pereauto!
nojah see mis minul on see kipub ikka käes päris hirmsalt roostetama.
Ma poleks uskunudki, et sellistest kohtades võiks auto roostetada kui minu omal. (näiteks taaluugi plekkide valts mis on mingi mögaga üle käidud roostetab nii, et seesama silikoon või misasi see iganes on tuleb selat natukese nokkimise peale kõik ära.)
Tegemist on siis 1996 aasta 1.8 mudeliga.
Ma poleks uskunudki, et sellistest kohtades võiks auto roostetada kui minu omal. (näiteks taaluugi plekkide valts mis on mingi mögaga üle käidud roostetab nii, et seesama silikoon või misasi see iganes on tuleb selat natukese nokkimise peale kõik ära.)
Tegemist on siis 1996 aasta 1.8 mudeliga.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- Ropshimself
- Kõva postitaja
- Postitusi: 263
- Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35
misasja sa reguleerida tahad seal? nukkvõlli saab ainult keerata, muutes klapiajastust, aga vaevalt sul seda tarvis teha on. kui see pole juhuslikult paigast ära sul mingil põhjusel. Ehk oled mõelnud klapivahede reguleerimist, seda saab teha rem. möödus seibide või taldrikute või mis nende nimed ei ole... ingl. keeles "shims"
340 For The Win
Minu kogemused on, et 460 on ikka selline keskmisest kapriissem ja õrnem auto, mis tahab väga ja väga korralikku ja pidevat hooldust, ühtki asja ei tohi lasta liiga katki minna. Seega rohkem sellisele inimesele, kes viitsib ja tahab autoga jännata ning viitsib sellesse ka raha panna.
Mul õemees heaks näiteks võtta. 460 ostis kunagi õemehe isa pea tutikana ning lagunema hakkas üsna kiiresti, nad samas pole mingid erilised autode hooldajad muidugi ka.
Õemees sai selle mingi aja möödudes endale ning suurema osa ajast ta seisis (probleemide tõttu) või siis võeti sõite ette selle arvestusega, et kuna see või too asi on kohe läbi minemas, siis võibolla jääme teele. Lõpuks jõudis see auto siis ikkagi kuskile lammarisse, sest hooldusest jäi selgelt väheks.
Aga kindlasti ei saa jätta mainimata, et ta oli siiski jube mugav ning lahe auto. Lihtsalt lagunes tõesti liiga kiiresti.
Võrdluseks on õemehe järgmiseks autoks passat (hind oli mingi 15k vist) ning kuigi ta pole vist üle aasta selle auto alla vaadanud (ka ostu ajal tegi ta vaid tiiru ümber auto), sõidab see rõõmsalt edasi ning ühtki olulist probleemi siiani pole.
Ehk nagu ma juba ütlesin: 460 on inimesele, kes viitsib jännata ja ei karda pappi köhida.
(õemehe isa seevastu astub autodega siiani ämbrisse. Kunagi pärast Volvot ostis ta tuttuue Lada, mis käitus täiesti müstiliselt (nende autode käitumine vist ongi legendaarne): ühel päeval käivitus, teisel mitte, kusjuures põhjust ei suutnud mitte keegi leida jnejnejne. Lõpuks oli mees jube õnnelik, kui alla aasta vanuse auto poole odavamalt maha müüs.)
Mul õemees heaks näiteks võtta. 460 ostis kunagi õemehe isa pea tutikana ning lagunema hakkas üsna kiiresti, nad samas pole mingid erilised autode hooldajad muidugi ka.
Õemees sai selle mingi aja möödudes endale ning suurema osa ajast ta seisis (probleemide tõttu) või siis võeti sõite ette selle arvestusega, et kuna see või too asi on kohe läbi minemas, siis võibolla jääme teele. Lõpuks jõudis see auto siis ikkagi kuskile lammarisse, sest hooldusest jäi selgelt väheks.
Aga kindlasti ei saa jätta mainimata, et ta oli siiski jube mugav ning lahe auto. Lihtsalt lagunes tõesti liiga kiiresti.
Võrdluseks on õemehe järgmiseks autoks passat (hind oli mingi 15k vist) ning kuigi ta pole vist üle aasta selle auto alla vaadanud (ka ostu ajal tegi ta vaid tiiru ümber auto), sõidab see rõõmsalt edasi ning ühtki olulist probleemi siiani pole.
Ehk nagu ma juba ütlesin: 460 on inimesele, kes viitsib jännata ja ei karda pappi köhida.
(õemehe isa seevastu astub autodega siiani ämbrisse. Kunagi pärast Volvot ostis ta tuttuue Lada, mis käitus täiesti müstiliselt (nende autode käitumine vist ongi legendaarne): ühel päeval käivitus, teisel mitte, kusjuures põhjust ei suutnud mitte keegi leida jnejnejne. Lõpuks oli mees jube õnnelik, kui alla aasta vanuse auto poole odavamalt maha müüs.)
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
noorem vend sõitis oma 92a? 460-ga 4 aastat ringi, remondid selle aja sees:
el-ventikas andis alla ja lõi vee keema: kuusakoskist sai el ventika leivapätsi hinna eest ja uus plokitihend (oli vist 120 kulli kui ma ei eksi)- 2..3h tööd ja plokikaanetihend oli uus vahel ning pill jälle käis.
rohkem peale pirnide ja õlivahetuse polnudki. alati läks hästi käima(imelik karpa ja pritse segu vms- ei süvenenud kunagi sellisesse leiutisse), küttekulu 7..7,5l per 100km.
tüüpiline kerge linnaauto.
oma kurva lõpu sai 460 ühe kaasliikleja(oli vist opel) vea tõttu kraavis.
el-ventikas andis alla ja lõi vee keema: kuusakoskist sai el ventika leivapätsi hinna eest ja uus plokitihend (oli vist 120 kulli kui ma ei eksi)- 2..3h tööd ja plokikaanetihend oli uus vahel ning pill jälle käis.
rohkem peale pirnide ja õlivahetuse polnudki. alati läks hästi käima(imelik karpa ja pritse segu vms- ei süvenenud kunagi sellisesse leiutisse), küttekulu 7..7,5l per 100km.
tüüpiline kerge linnaauto.
oma kurva lõpu sai 460 ühe kaasliikleja(oli vist opel) vea tõttu kraavis.
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist