volvo 460 vastupidavus

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

elor
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 05 Aug 2009, 13:44

volvo 460 vastupidavus

PostitusPostitas elor » 12 Sept 2009, 00:58

tere tahaks siis teada volvo 460 vastupidavust nii kerel kui ka mootoril
autol on aasta 1997
ja mootor 2,0 80 kw
mis on head küljad ja mis halvad
palju kütust keskmiselt võtab
tänud

Kasutaja avatar
ruts
Foorumlane
Postitusi: 46
Liitunud: 19 Nov 2005, 20:54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas ruts » 18 Sept 2009, 16:38

Mõnus pehme , talvel läheb hästi kiirelt soojaks .
Muidu auto nagu ikka , 2,0 võtab linnas ikka 10L ära , maanteepeal vast 8 .
Esimesed stabika kondid valmistavad peavalu , suht kiiresti saavad otsa ka esimesed B-osa sarniirid , maks 1a kannatab vast välja (10000 km) .
Lemförder varuosad peaks B-osadest kvaliteetsemad olema , järgmisena proovin kasutusele võtta ja vahetan sarniirid Lemförderi omade vastu välja .

Üldiselt kui raha on , siis võib sõitta :D

Sir.Kala
Foorumlane
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Apr 2009, 11:43

PostitusPostitas Sir.Kala » 24 Sept 2009, 21:30

Huvitaks ennastki tolle masina vastupidavus, kuna too ju tehtud koos prantslastega kui ma nüüd ei eksi ja prantslased on teada tuntud õnnetuse hunnikud.Üleüldse tahaks inffi nii 460 kui ka 440 kohta vastupidavuse poolest just

Rein
Kõva postitaja
Postitusi: 171
Liitunud: 15 Jaan 2006, 22:12
Asukoht: Lõuna Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas Rein » 24 Sept 2009, 21:38

Rooste kipub suht kiirelt tulema. Mootor on niikaua hea, kui kõik on ideaalselt hooldatud. Sõidu omadustelt kuidagi "lödi"

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 25 Sept 2009, 00:21

sellise järelturu hinna kohta, nagu küsitakse, on asja küll, kui tagakoopad eriti ei roosteta. Tehnikal pole eriti vigagi
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Rein
Kõva postitaja
Postitusi: 171
Liitunud: 15 Jaan 2006, 22:12
Asukoht: Lõuna Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas Rein » 25 Sept 2009, 00:23

Selles suhtes ikkagi mootor ei tohi suitseda ja ülepea kaela õli välja ajada. Selles hinnaklassis võib poolekallima osta, kuna odava pilli järgiaitamine ei tasu ennast üldse ära.

Sir.Kala
Foorumlane
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Apr 2009, 11:43

PostitusPostitas Sir.Kala » 25 Sept 2009, 11:08

kelle mootor see 1.8 muidu on kas ka renaulti oma?

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 25 Sept 2009, 11:55

kõik mootorid on ikkagi renoo omad. 1.8-t ei olegi vist tegelikult olemas, on 1721 mahuga mootorid enamuses. vastupidavusest niipalju, et mina raisk ei ole rahul, rooste on mul ära söönud näiteks tagumiste kandurite kere kinnitused, nii mädad et lõika maha ja leiuta uus kinnitus. ootaks teiste 460 omanike komentaari selle kohta :roll: esisillas on lihtsam lugeda üles asjad mida ei ole vahetatud veel: amordid, vedrud, õõtsa puksid ja ühe poole sarniir. :lol:

Aga sellessuhtes on ta ikkagi vastupidav, et olen sõitnud selle autoga üle korraliku palgi, nii õnnetult, et ei saanud minemagi sealt, ilma 7 inimese lükke/tõste abita. Auto ise oli normis. Teist korda suutsin sõita läbi kraavi, samamoodi et üks sild ühelpool teine teiselpool, õnneks oli üks serv ikkagi tasapinnal mitte läbiv kraav, ja mõningase manööverdamisega läbi kuuskede suutsin ka sealt oma volvo ilma suuremate vigastusteta välja tuua. Ja suure novembri lumetormi aegu, sõidab see volvo täiesti vabalt, võrreldes paljudega kes olid ikkagi õnnetul kinni. Lisaks on auto ilgelt mugav, ja korras sildadega on sõit vägagi meeldiv.
340 For The Win

margusk
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:45
Asukoht: tallinn/viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas margusk » 25 Sept 2009, 12:16

On 1721 ja 1794!

Peab vastu küll, kui kasutada remondiks kvaliteetseid detaile- neid ei ole tarvis teist korda vahetada!

Endal on hetkel kasutuses 2 masinat, üks uuemast, teine vanemast generatsioonist! Roostetavad mõlemad, eriti tagakoopaservad ja küljekarbid! 10 aasta jooksul pole midagi olulist kummalgi pidanud vahetama. Detailid nagu amordid, kondid, rattalaagrid, summutid on tavapärane kulumaterjal igal autol! Sillaosad kannatavad kõik 100 tuh ära küll! Otsi korralik hooldatud eksemplar ja naudi sõitu!

Mugavam ja vaiksem, kui niimõnigi kaasaegne uus pereauto!

Rein
Kõva postitaja
Postitusi: 171
Liitunud: 15 Jaan 2006, 22:12
Asukoht: Lõuna Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas Rein » 25 Sept 2009, 12:17

Ei taha küll ka siinsete 400 seeria omanikele nüüd müümisel meelehäsrmi valmistada, aga kui osta, siis sama raha eest saab juba 850 ne. Kui stiilne olla, siis 480 ;)

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 25 Sept 2009, 23:38

nojah see mis minul on see kipub ikka käes päris hirmsalt roostetama.
Ma poleks uskunudki, et sellistest kohtades võiks auto roostetada kui minu omal. (näiteks taaluugi plekkide valts mis on mingi mögaga üle käidud roostetab nii, et seesama silikoon või misasi see iganes on tuleb selat natukese nokkimise peale kõik ära.)
Tegemist on siis 1996 aasta 1.8 mudeliga.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

elor
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 05 Aug 2009, 13:44

volvo

PostitusPostitas elor » 28 Sept 2009, 22:34

kas 460 nel on nukkvõll reguleeritav seibidega , poldiga või õliga
tänud vastuste eest

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 29 Sept 2009, 12:29

misasja sa reguleerida tahad seal? nukkvõlli saab ainult keerata, muutes klapiajastust, aga vaevalt sul seda tarvis teha on. kui see pole juhuslikult paigast ära sul mingil põhjusel. Ehk oled mõelnud klapivahede reguleerimist, seda saab teha rem. möödus seibide või taldrikute või mis nende nimed ei ole... ingl. keeles "shims"
340 For The Win

Kasutaja avatar
Piku
Kreisi postitaja
Postitusi: 441
Liitunud: 11 Juun 2009, 10:14
Asukoht: Tallinn, kesklinn

PostitusPostitas Piku » 29 Sept 2009, 14:34

Minu kogemused on, et 460 on ikka selline keskmisest kapriissem ja õrnem auto, mis tahab väga ja väga korralikku ja pidevat hooldust, ühtki asja ei tohi lasta liiga katki minna. Seega rohkem sellisele inimesele, kes viitsib ja tahab autoga jännata ning viitsib sellesse ka raha panna.
Mul õemees heaks näiteks võtta. 460 ostis kunagi õemehe isa pea tutikana ning lagunema hakkas üsna kiiresti, nad samas pole mingid erilised autode hooldajad muidugi ka.
Õemees sai selle mingi aja möödudes endale ning suurema osa ajast ta seisis (probleemide tõttu) või siis võeti sõite ette selle arvestusega, et kuna see või too asi on kohe läbi minemas, siis võibolla jääme teele. Lõpuks jõudis see auto siis ikkagi kuskile lammarisse, sest hooldusest jäi selgelt väheks.
Aga kindlasti ei saa jätta mainimata, et ta oli siiski jube mugav ning lahe auto. Lihtsalt lagunes tõesti liiga kiiresti.

Võrdluseks on õemehe järgmiseks autoks passat (hind oli mingi 15k vist) ning kuigi ta pole vist üle aasta selle auto alla vaadanud (ka ostu ajal tegi ta vaid tiiru ümber auto), sõidab see rõõmsalt edasi ning ühtki olulist probleemi siiani pole.

Ehk nagu ma juba ütlesin: 460 on inimesele, kes viitsib jännata ja ei karda pappi köhida.

(õemehe isa seevastu astub autodega siiani ämbrisse. Kunagi pärast Volvot ostis ta tuttuue Lada, mis käitus täiesti müstiliselt (nende autode käitumine vist ongi legendaarne): ühel päeval käivitus, teisel mitte, kusjuures põhjust ei suutnud mitte keegi leida jnejnejne. Lõpuks oli mees jube õnnelik, kui alla aasta vanuse auto poole odavamalt maha müüs.)

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas kaak » 29 Sept 2009, 15:14

noorem vend sõitis oma 92a? 460-ga 4 aastat ringi, remondid selle aja sees:
el-ventikas andis alla ja lõi vee keema: kuusakoskist sai el ventika leivapätsi hinna eest ja uus plokitihend (oli vist 120 kulli kui ma ei eksi)- 2..3h tööd ja plokikaanetihend oli uus vahel ning pill jälle käis.
rohkem peale pirnide ja õlivahetuse polnudki. alati läks hästi käima(imelik karpa ja pritse segu vms- ei süvenenud kunagi sellisesse leiutisse), küttekulu 7..7,5l per 100km.
tüüpiline kerge linnaauto.


oma kurva lõpu sai 460 ühe kaasliikleja(oli vist opel) vea tõttu kraavis.
1800s T5
e36 T5


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist