Split: B23E 140hj

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 20 Apr 2006, 18:32

algselt oli minu 244 GLT peal ka 2,3 140 hj mootor. praegu vedeleb nurgas kuna seal hakkas midagi hirmsasti puterdama ja sai karpa vastu vahetatud.
Ja auto oli aastast 84. see oli originaalmootor.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 20 Apr 2006, 18:46

Kas turbota 104 KW? Kuidas see on saavutatud?
:unibrow:

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 20 Apr 2006, 18:48

Turbota jah. Pakun et kõrgem surveaste.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 572
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 20 Apr 2006, 19:11

Tegemist on eri nukkvõllidega. '84. aasta mootor on 136 hj, mitte 140.
1979-1980 tehti kõige tugevama (igas mõttes) vabalthingava mootoriga 200 seeria Volvod. Hiljem tulid nõrgemad plokid ja muud mootori osad. 1981 tuli uus nukk, mis natuke võimsust piiras.
Siin on üks tabel eri mootoritest:
http://www3.bc.sympatico.ca/Volvo_Books/engine5.html
Siin veel üks tabel:
http://hjem.get2net.dk/bengaard/newpage21.htm
Sealt on näha, et '79-'80 oli H ja '81-'83 oli K ning '84 kasutati A nukka.
Minu '88. aasta B230F-il on M nukkvõll, mis lubab ainult 116 hj.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 20 Apr 2006, 19:30

Huvitav huvitav, mis siis saab kui Ma oma nuka ära vahetaks? Kas sobiks? :roll:


Edit: Krt, mul ju jagaja nuka otsas.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 20 Apr 2006, 19:41

Ameerikamaa foorumitest on nuka vahetamisest ikka loetud. Panen ka siia kaks linki mis nende erinevust seletab. Kahjuks ei tea nad seal midagi H versiost.
http://www.geocities.com/iadr1/b21.23cam.page.jump.html
http://www.turbobricks.com/specs.php?content=camshafts


Vat see teema peaks juba poolitatud saama :P
:unibrow:

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 572
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 20 Apr 2006, 19:53

Leidsin veel ühe soomlaste kokkupandud tabeli, kus kirjas 200 seeria eri mootorid koos andmetega. Kui sellest ja eelmistest tabelitest aastad kokku viia, siis saab mingi ülevaate eri mootoritest ja nukkvõllidest.
http://gamma.nic.fi/~pakana/264/200-koneet.html
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist