2. leht 3-st

Re: 200se pidurid

Postitatud: 04 Dets 2014, 23:48
Postitas allan
Niplid peavad ikka ülevalpool olema. Esimesel pildil paistab nippel all olevat.
Ehk vaheta vasak ja parem sadul omavahel ära.

Re: 200se pidurid

Postitatud: 04 Dets 2014, 23:54
Postitas -kj-
Natuke naljakas isegi :D Õhutate, aga niplid on allpool ? :D

Re: 200se pidurid

Postitatud: 04 Dets 2014, 23:59
Postitas Volvo75
No siis vist viga leitud või mis? :)
Homme jõuab esimene puuduv pidurivoolik ka ja tagant puudu need supporti klotside plekid...et ega töö veel valma nagunii polnud.

Re: 200se pidurid

Postitatud: 05 Dets 2014, 00:01
Postitas Volvo75
-kj- kirjutas:Natuke naljakas isegi :D Õhutate, aga niplid on allpool ? :D


Mis siin naljakat on....mina ei tea asjast midagi ja tundub, et mu noor mehhaanik ka ei teadnud :D

Re: 200se pidurid

Postitatud: 05 Dets 2014, 09:58
Postitas ants
Volvo75 kirjutas:
-kj- kirjutas:Natuke naljakas isegi :D Õhutate, aga niplid on allpool ? :D


Mis siin naljakat on....mina ei tea asjast midagi ja tundub, et mu noor mehhaanik ka ei teadnud :D



Siis pead oma noore mehaaniku kooli saatma :)

Re: 200se pidurid

Postitatud: 05 Dets 2014, 10:01
Postitas tnx
Ilmselt tegi nalja see, et õhumulli vedeliku kohale üles liikumine ei ole üldse 200-se pidurite-spetsiifiline nähtus, sama juhtub ka jahutussüsteemis, piidi peal vett keetes ja veel paljudes kohtades. Sellest võiks ju loogilise järelduse teha, et potsiku põhjas asuva nipli kaudu ei tule õhk välja (võibolla tuleks juhul, kui silindrisse õnnestuks nii võimas keeris tekitada, et vooluga õhu kaasa veab :P).

Re: 200se pidurid

Postitatud: 05 Dets 2014, 10:08
Postitas Volvo75
ants kirjutas:
Volvo75 kirjutas:
-kj- kirjutas:Natuke naljakas isegi :D Õhutate, aga niplid on allpool ? :D


Mis siin naljakat on....mina ei tea asjast midagi ja tundub, et mu noor mehhaanik ka ei teadnud :D



Siis pead oma noore mehaaniku kooli saatma :)



Kusjuures käibki koolis....minna on veel üle poole :D Aga kõik voolikud ja vasktorud said korda tehtud. Ja see trastanud 200se käsipiduri mehhanism sai samuti kokku laotud. Käsikas töötab 5+

Re: 200se pidurid

Postitatud: 05 Dets 2014, 14:47
Postitas Leho
Volvo75 kirjutas:Kusjuures käibki koolis....minna on veel üle poole :D


Kas ta käib siis nii väikese numbriga klassis kus FÜÜSIKAT veel ei õpetata ?

Re: 200se pidurid

Postitatud: 05 Dets 2014, 15:21
Postitas Volvo75
Vb oli haige, kui füüsika tund oli :D Aga noh las mees õpib. 200ne hea lihtne masin ka.

Re: 200se pidurid

Postitatud: 05 Dets 2014, 15:44
Postitas siimik
Lugedes seda teema, soovitan teil teha järelduse: 200-ne ei ole lihtne auto :D

Edit:
Kui supportid on kõik ikkagist omal kohal ja õhk sees, siis vaadake see ämblik üle, selle sees on ka üks klapp. Osadel seda klappi pole(91-93a kindlalt).

Re: 200se pidurid

Postitatud: 05 Dets 2014, 16:44
Postitas Volvo75
Kas sellele klapile pääseb pealtpoolt ligi? Seal kus see juhtme isane ots on? Või kõrvalistujapoolselt küljelt tuleb kaan maha keerata?
Auto on 1975 ja kõik pidurimänga on originaal.....lisasin nüüd roolivõimu, aga see ei ole ju seotud.

Re: 200se pidurid

Postitatud: 05 Dets 2014, 17:30
Postitas Leho
Ämbliku sees on kontuuride balanseerimis klapp. Sealt ei saa midagi õhutada.
Kui balanss on piisavalt suurelt paigast ära siis annab BRAKE FAILURE veateate.

Re: 200se pidurid

Postitatud: 05 Dets 2014, 18:51
Postitas Volvo75
Kui balanss on paigast siis kuidas toimida? Sellest vist oli eelpool lisatud teemalingis kirjas....

Re: 200se pidurid

Postitatud: 05 Dets 2014, 19:43
Postitas ants
Volvo75 kirjutas:Kui balanss on paigast siis kuidas toimida? Sellest vist oli eelpool lisatud teemalingis kirjas....


Loe ta siis uuesti läbi, lihtsaim variant on leida 2 kolmikut ja
ämblik vahelt välja visata.

Re: 200se pidurid

Postitatud: 05 Dets 2014, 21:54
Postitas siimik
Kui brake failure põleb, siis on esisild või tagasild kuival, õli peale ei tule, see ka selle klapi ülesanne, et vähemalt mingi sild pidurdab.. Õhutamisel esimese asjana tuleks kasutada gravitatsiooni, paned paagi täis ja lased kõikide supportite niplid lahti, ning ootad kuni iseseisvalt pidurivedelikku jooksma hakkab.
Jüri alias volvo142 võib pika pinnimise peale saata sulle ka niplite õhutamise järjekorra, päris nii lebo pole nagu tavaautodel.