200ste tuuningukataloogid

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 23 Juul 2009, 21:58

no väga huvitav, ja eriti küljekarbi katted, kas neid üldse pakuti omalajal.
siit ongi huvitav, mis oli tollal saadaval, sest ilmsselt ei tuntud tollal minged kulme jne asju
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 23 Juul 2009, 22:11

S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 24 Juul 2009, 00:27

supp kirjutas:vanap postist ei saagi aru, kas on see kibestatus (mitsu istmed volvos) või kadedus. Jah, ei ole recaro muidu mingi tuuning, aga on juhul kui volvo omalajal pakkus esinduses sellist optsiooni, ja ma olen aru saanud, et pakkus (sealt ka see minu iste).

Iga poisike, kes kruvikeerajat tõsta jõuab ei kadetsa ega kibestu, vaid tunneb kaasa sulle. Aja oma udu aga pane karuölle märk juurde, sest muidu satuvad volvovõõrad inimesed su jutu peale ja hakkavadki uskuma, et kahe lõõriga strömberge on olemas, ning et kõik mis kruviga volvo külge käib, on special. Mitsu istmed ei ole enam mitsu omad vaid special 200 omad, sest kinnitasin nad originaalrelsside külge. See petaks sinu kindlasti ära.

Ma ei saa aru, mida sa taga otsid, siin teemas on juba 4 kataloogi. Kas sa ei näe või ma ei saa aru, mida sa tahad.
:unibrow:

matti3
Foorumlane
Postitusi: 51
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:52
Asukoht: Soome
Kontakt:

PostitusPostitas matti3 » 25 Juul 2009, 21:58

Kas keegi muu kui mina saab aru mis see on

[img][img]http://i61.photobucket.com/albums/h43/Matti960/Muita/Lisamittarit.jpg[/img][/img]

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 25 Juul 2009, 23:31

eeldan, et tegemist on kellade lisamiseks mõledud paneeliga, kas 100ja või 200jasele, kus muud võimalust lisa kelladele pole.
muidugi antud foto tõi meelde kohe vanad usakad milledel kellad paigaldati õue, kapoti peale, analoogilisse futlarisse
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
marguss
Kõva postitaja
Postitusi: 279
Liitunud: 21 Jaan 2008, 22:05
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas marguss » 25 Juul 2009, 23:52

No siin see termomeeter ongi mis mul vaja :D
See tõenäoliselt jah varajase 200 seeria lisavarustus

matti3
Foorumlane
Postitusi: 51
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:52
Asukoht: Soome
Kontakt:

PostitusPostitas matti3 » 26 Juul 2009, 20:50

Kahesajase oma see ongi.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 26 Juul 2009, 21:09

siinkohal võiksid inimesed jagada ka infot 200jasele paigaldatud stereo süsteemide kohta, eriti pean silmas kas ka nn laitalt levinud keeratavate numppudega variandile oli ka mingeid alternatiive, mida sai kohalikult volvo diilerilt tellida. Eriti ei tahaks ju uskuda, et 93 a pandi veel seda vormeliratstega raadiot 200jasesse, kas midagi lahedamat on ka keegi kohanud, ehk isegi cd-d või midagi cooli nagu näiteks see stereo minu isiklikust kolleksioonist:
Pilt
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 26 Juul 2009, 21:21

Kle supp see on küll kusagilt Radiotehnika deckist välja rebitud

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 26 Juul 2009, 21:48

kle, ise oled, tegemist on klassikalise stereoga, kuigi mitte volvost pärit vaid vanakooli pilliga. Tegemist on lihtsalt illustratiivse pildiga mu riiulist, aga äkki kasutas volvo ka midagi sarnast.
PS: radiotehnika polnud siis veel leiutatud,
to bronec: kui sul kodus on selliseid asju siis saab neid muga edukat kapsariivi vastu vahetada
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 01 Aug 2009, 18:53

kas kellegil on infot 200jase nina korrapärasuse kohta. Nimelt olen täheldanud, et vähemalt 85-up mudelitel on nn tulede kulmud erinevad, ehk kas mustad või läikivad, lisaks on osad kulmud sellised mis on bumerangi kujuga ehk langevad ka sellele esitule osale mis piirneb iluvõrega, kuid on ka selliseid mis lõpevad tule ülemiseäärega ja iluvvõre poolsel otsal on lisa plastik tuulesunajad. Küsimus on, et miks ja mille põhjal pandi selliseid erinevaid jubinaid, tundub nagu aastakäikudega vahet pole. Ja veel huvitab mind kuidas oli selle mustavõrega, tundub, et uuematel kasutati seda aga näiteks sulli autol on läikvvõre ja mustad kulmud. Lisaks nägin sommide cruisli ka SL varustusega masinat, millel oli täiskroom võre (keskelt ka läikiv), seega huvitab mind mis korrapärasusega neid ninasid paigaldati, või pandi huupi, sama ka stange pealsete liistudega (kas kohalikud autod on isetehtud kompott, või tehase toode, näit läikiv võre komoptis musta kulmu ja stange liistuga jne).
Lisaks pakub huvi ka pre 85a masinad, kas tavaautol oli flathood aga turbotel ja v6 ning diislil seanina ja kuidas seal see läikiv vs must toimis.
ei ole nagu suutnud midagi tarka leida selle kohta, kas äkki ka volvol oli shawdoline optsioon nagu bemmil või ei?
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
VolliS40
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 04 Mär 2009, 20:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas VolliS40 » 01 Aug 2009, 19:37

milleks on auto makile mikri auku vaja?? :D

Kasutaja avatar
VolliS40
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 04 Mär 2009, 20:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas VolliS40 » 01 Aug 2009, 19:38

teed autos karaoke õhtu perega :D

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 01 Aug 2009, 19:45

krt, siin on mitu teemat mis seoses telekatega autos, vanasti telkut polnud siis laulsid ise, äkki on see aux auk, pole proovinud, pigem on vist tegemist kõrvaklappide auguga (pane tähele jutud on saksa keeles)
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 02 Aug 2009, 17:53

mine piina IA mehi oma küsimusega. vaata mida nad vastavad sulle ja vaata et kindlasti oma three door sedan-iga treppi sõidad
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist