3. leht 5-st

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 02 Jaan 2014, 14:25
Postitas Ollu
Lõigatud vedru ees kui ka taga praegu. Talve jooksun ostan asjad kokku ja teen coiloverid. Plaan Bilstein B6/B8 amordid ja coili vedrud ja tuleb ka mutritega reguleerimise võimalus. Vedru jäikust praegu ei tea veel. Pole arvutanud.

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 02 Jaan 2014, 15:00
Postitas volvofriik
Mulle meenuvad seoses madalduspornotuuninguga alati kaheksakümnendate Zigullid, millega korraga peaaegu tonn kartuleid ja 140 kilone eit turule sõidutati. Need oli ka hästi madalad masinad. Või siis sapakas, kuhu 12 matsi sisse mahutati. Tugevalt ülekaaluliste pereautod on ka enamasti hästi maadligi. Sorry aga see on viimase vestluse vestluse tulem volvomeeste vahel (mitte ka just väga tagasihoidliku naeruga). :D :mrgreen: :twisted:

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 02 Jaan 2014, 15:20
Postitas siimik
Käin ostan relaka ketta ära :evil:

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 02 Jaan 2014, 17:21
Postitas Jarmo
volvofriik kirjutas:Mulle meenuvad seoses madalduspornotuuninguga alati kaheksakümnendate Zigullid, millega korraga peaaegu tonn kartuleid ja 140 kilone eit turule sõidutati. Need oli ka hästi madalad masinad. Või siis sapakas, kuhu 12 matsi sisse mahutati. Tugevalt ülekaaluliste pereautod on ka enamasti hästi maadligi. Sorry aga see on viimase vestluse vestluse tulem volvomeeste vahel (mitte ka just väga tagasihoidliku naeruga). :D :mrgreen: :twisted:



Eks igaüks tahab midagi arvata.
Paraku on paljud ka lausa veendunud, et nende isiklik maitse on üleüldse ainuke ja püha tõde, mida siis järjepidevalt ka kuulutama peab.

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 02 Jaan 2014, 17:47
Postitas Berit
ma kahtlustan, et jutuajamine ei toimunud mitte volvomeeste, vaid volvoeitede vahel. jutt on küll selline :)

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 02 Jaan 2014, 18:50
Postitas Liiwaannus
Kui vana masina puhul oleks esimene jutt relakaga vedrude madaldamine, suhtuksin volvofriigiga sarnaselt. Ollu on näidanud, et tal on terviknägemus, mille poole ta püüdleb. Sellisel puhul pole mu jaoks vahet, kas lastakse madalaks, tõstetakse kõrgeks või värvitakse roosatäpiliseks. Ühesõnaga kui asi moodustab terviku ja masinale antakse uus elu, sõltumata lõplikust näost, siis viitsijale viis pihku.

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 03 Jaan 2014, 01:20
Postitas Ollu
volvofriik kirjutas:Mulle meenuvad seoses madalduspornotuuninguga alati kaheksakümnendate Zigullid, millega korraga peaaegu tonn kartuleid ja 140 kilone eit turule sõidutati. Need oli ka hästi madalad masinad. Või siis sapakas, kuhu 12 matsi sisse mahutati. Tugevalt ülekaaluliste pereautod on ka enamasti hästi maadligi. Sorry aga see on viimase vestluse vestluse tulem volvomeeste vahel (mitte ka just väga tagasihoidliku naeruga). :D :mrgreen: :twisted:

Tore teada:)
Jarmo kirjutas:
volvofriik kirjutas:Mulle meenuvad seoses madalduspornotuuninguga alati kaheksakümnendate Zigullid, millega korraga peaaegu tonn kartuleid ja 140 kilone eit turule sõidutati. Need oli ka hästi madalad masinad. Või siis sapakas, kuhu 12 matsi sisse mahutati. Tugevalt ülekaaluliste pereautod on ka enamasti hästi maadligi. Sorry aga see on viimase vestluse vestluse tulem volvomeeste vahel (mitte ka just väga tagasihoidliku naeruga). :D :mrgreen: :twisted:



Eks igaüks tahab midagi arvata.
Paraku on paljud ka lausa veendunud, et nende isiklik maitse on üleüldse ainuke ja püha tõde, mida siis järjepidevalt ka kuulutama peab.

Mina pole kunagi oma madalduse hullust kellelegi peale surunud. Mulle meeldivad ka kõrged autod millega saab seal sõita kus teid pole. Stance kui selline mida ma viljelen on fitment, madalduse puhul kuidas auto istub, milline on rehvi ja koopa vaheline suhe. Stance ja fitment võib ka offroadi autol väga ilus olla, kuna ta on omas elemendis, oma suurte rehvide, laiendite ja tõstetud vedrustusega ongi tal suurepärane fitment ja on ilus. Mina ehitan enda autot nii nagu mulle meeldib ja ei suru seda kellelegi peale. Igal ühel erinev stiil ja igaüks ajab õiget asja. Paraku osad inimesed arvavad, et nende maitse on õige, nagu sa mainisid:)

Aga paneme selle teema jutu lukku nüüd äkki? Kui kellelgi mu auto kohta öelda midagi on, siis...
viewtopic.php?f=25&t=19720&start=0
...selle jaoks on teine teema olemas.


Ja nagu mainisin, siis kevadeks loodan coiloveritel sõita. Kindlasti kirjutan nende ehitamisest ka siia teemasse mingi ülevaate:)

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 03 Jaan 2014, 17:33
Postitas supp
coilide ja b6/8 on see jama, et kui sihipärast rinkat ei kihuta siis on see suht mõtetu investeering, need on suht kallid ja nende eluiga lühike, vast aasta max kaks

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 03 Jaan 2014, 17:42
Postitas siimik
Pole ju "igapäeva" sõidupill
ja
Hobiautole liiga kallid osad ja mõttetu investeering. -Mida see tähendab???

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 03 Jaan 2014, 22:18
Postitas siimik
Kirjutasin googlisse volvo 240 tuning ja ette viskas sellise vahva lingi:
http://www.europeantuningshop.nl/index. ... ommon/home
Kui panna otsingusse 240 ja kategooria volvo, siis viskab igast vahvat värki ette.

Ja mis kõige vahvam, töökoht on veoautokabiinis, seega katsun sealt mingi läbihüpata ja miskit kaasahaarata.

Siim

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 04 Jaan 2014, 07:58
Postitas volvofriik
No ütleme siis välja oma suhtumise ühe põhjuse: Neid masinaid jääb järjest vähemaks. Juurde ei tule enam kuskilt. Miks mitte säilitada viimaseid elusolijaid kui museaale ja austusavaldust ühele tõeliselt heale autole. Või olen ma oma fanatismis, mis on kestnud aastast 1993, liiale läinud? Madaldage jumala eest ükskõik mida - maailm masinaid täis - kui meeldib mööda maad roomata ja ainult lennuväljal sõita aga ilusana loodud masinat ärge mõnitage andes talle tahtlikult äratallatud välimuse. Mul on olnud 2 masinal, nii 245-l kui ka 760-l lausa "Rideleveler"(pumbatavad) amordid, et auto ka raskemat koormat vedades kössi ei vajuks.

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 04 Jaan 2014, 08:24
Postitas Tanel
volvofriik kirjutas:No ütleme siis välja oma suhtumise ühe põhjuse: Neid masinaid jääb järjest vähemaks. Juurde ei tule enam kuskilt. Miks mitte säilitada viimaseid elusolijaid kui museaale ja austusavaldust ühele tõeliselt heale autole. Või olen ma oma fanatismis, mis on kestnud aastast 1993, liiale läinud? Madaldage jumala eest ükskõik mida - maailm masinaid täis - kui meeldib mööda maad roomata ja ainult lennuväljal sõita aga ilusana loodud masinat ärge mõnitage andes talle tahtlikult äratallatud välimuse. Mul on olnud 2 masinal, nii 245-l kui ka 760-l lausa "Rideleveler"(pumbatavad) amordid, et auto ka raskemat koormat vedades kössi ei vajuks.

Sellele on kõige lihtsam vastus.
Kui ei meeldi, ära vaata.

Kui hakata tegema nii et olal kõigile meelepärane siis elaksime ikka 19sajandi alguses ja sõidaksime esimeste Ford Model T-dega. (niikaua kui paar aastat hiljem ei tuldud selle peale et võiks katuse eemaldada või katuse originaalist madalamaks teha.
Kõik mis ümberringi toimub ei tasu hinge võtta ja solvunut mängida. Maailmas on palju rohkem asju millele tähelepanud pöörata kui mõned mööda maad roomavad autod, mida võrreldes tavaliste autodega on kordades vähem ja linnapildis jääb silma mõned üksikud

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 04 Jaan 2014, 09:05
Postitas volvofriik
Julge, kes meil sellisega linna tuleb. :D

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 04 Jaan 2014, 09:34
Postitas Tanel
volvofriik kirjutas:Julge, kes meil sellisega linna tuleb. :D

Kui mõte jäi arusaamatuks, ei ole ka mõtet selgitada

Re: kahesajane madalaks ja jäigaks

Postitatud: 04 Jaan 2014, 12:59
Postitas evald112
Selles mõttes, et enam pole mõtet siin heietada. Masinal ammu uued koopad, mis sellise stiili jaoks tehtud. Vaadake teemasse.
Lõpetame selle vaidluse nüüd siin Olari väga hästi korda tehtud sõiduki teemadel. Meil on siin muud vanarauda küll mille kallal ilkuda, et kas on originaal või mitte.