200-ste bensukulu jm

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 10 Juul 2009, 08:39

Esiteks, suppi kulu me ei saa arvesse võtta, sest ta ei ole saanud algusest peale täis paaki tankida. Selleks peaks ta paagis oleva augu seebiga sulgema, et bensakast sama bensakani kulu mõõta.
Kuid minul läks viimase 500km järel sisse 50L ehk siis 10/100 puhtalt linnas.
:unibrow:

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 10 Juul 2009, 09:07

mul on ca 10l/100km talvel max 1 l rohkem suvel vähem ja olulist vahet pole kas linn või maantee
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

paul vader
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 03 Nov 2009, 09:58

PostitusPostitas paul vader » 03 Nov 2009, 14:59

ma olen üsna uus kasutaja ja üsna noor volvo-fanaatik.
aga, mul on 1992 aasta 240 / 245. (on huvitav - passis kirjutab üht, auto peal on aga teised märgid)
küsimus on aga selles, et kuidas kütusekulu vähendada.
nimelt näiteks sõites tallinnast tartusse - noh, ca 200 km kulus kokku 400krooni ca 26 liitrit.
ma pean end vabandama, pole suuremasi teadjamees autoasjanduses (see on ka esimene auto) niiet küsimus: kuidas vähendada kütusekulusi. hetkel teeb siis maanteel 13l / 100km

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

PostitusPostitas kirsipuu » 03 Nov 2009, 15:11

Osta Ets'i käest D24 mootor, suvalisest asendist ei võta üle 8L/100-le.
Minul jääb keskmine 6,8-7,5 vahele... samas on see diisel ka.

Aga kui veermik korras siis vaata üle termostaat, süüde, küünlad ja õhufilter.
Kõik edasised kütuse säästmise aktsioonid on pigem väljaminek.

Vähemalt liiter on istme ja rooli vahelises tihendis kinni.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 03 Nov 2009, 15:30

paul vader kirjutas:
aga, mul on 1992 aasta 240 / 245. (on huvitav - passis kirjutab üht, auto peal on aga teised märgid)


240 on teine seeria, 4 silindiline mootor ja 0 näitab et sellega ongi kõik, 0 asemel number 2, 3 4 või 5 näitab uste arvu, ehk kas siis kupee, sedaan või universaal (243 pole luukpära, vaid supp'i sedaan 3 uksega :D)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 03 Nov 2009, 23:56

Paul, Sa võiksid eraldi teema teha, et su muret lahata. 13 maanteel on selgelt palju. Alustuseks loe ette mis põhituuningut Sa viimati teinud oled: küünlad, filtrid, juhtmed, õli ja muu selline põhiline - kui uus on? Tegu on sissepritsega, siis edasi peab diagnoosima lambdat v õhulugejat aga alustuseks põhituuning.

hippo kirjutas:Vähemalt liiter on istme ja rooli vahelises tihendis kinni.

maanteel ma ei paneks nii palju selle tihendi arvele.

Mis passis on siis 245? Volvo loobus nendest uste lugemisest lõpupoole ja nimetas lihtsalt 240 estate ja 240 sedan.
:unibrow:

uku3
Foorumi veteran
Postitusi: 943
Liitunud: 03 Mai 2006, 09:39
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

200-ste

PostitusPostitas uku3 » 04 Nov 2009, 10:17

Ka mul on veel 244 aastast 80.2,1mootor.Hetkel ei ole enam temaga sõitnud juba viis aastat.Kuid keskmine küttekulu oli mul kah 10L-i kanti.Aga võimu oli küll.Kruusa peal võttis veel kolmanda käiguga sussi ringi käima.Kah karburaator mootor.Strömberg oli vist karpa.Millel käis veel atf. kah sees.Kui karpast õli otsa sai siis läks küll kütte kulu kohe suuremaks.Hetkel hakkas poeg mul seda uuest taastama,millest võib järeldada,et varsti on meil üks liige juures.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 04 Nov 2009, 11:12

:thumbsup: Tervitused pojale ja siit talle kohustuslikku lugemisvara.
:unibrow:

uku3
Foorumi veteran
Postitusi: 943
Liitunud: 03 Mai 2006, 09:39
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

200-ste

PostitusPostitas uku3 » 05 Nov 2009, 09:22

Tänud Vanapeerule.Nii head kirjandust pole mul isegi Volvo raamatus.Aga kes oskab õelda kust ma saaks käigukastile uue taldriku.Overdraiv M 45.Nimelt jutt sellest taldrikust mis lülitab 5-nda käigu ja samas on ta ka seotud tagurpidi käiguga.IA-s küsiti selle jublaka eest 8kilo.Müstika.Olen ise liimind sinna igasuguseid katteid ja siis õigeks treind aga see kestab kõige rohkem ühe suve ja siis peab jälle otsast algama.Kopp ees juba sellest käimarist.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 05 Nov 2009, 13:19

Mes sa elutu asja peale ikka pahandad
enta 25 Sept 2009 09:24:19 kirjutas:P type olemas! oD töötab ka


A muidu mis taldrikust jutt? http://www.k-jet.org/files/greenbooks/T ... rdrive.pdf
:unibrow:

uku3
Foorumi veteran
Postitusi: 943
Liitunud: 03 Mai 2006, 09:39
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

200-ste

PostitusPostitas uku3 » 05 Nov 2009, 14:02

Mul on venekeelne manual ja seal on selle jublaka pilt ilusti olemas.Aga sinu manuaali järgi peaks see olema lk.35ja number on seal:123583või lk.24 nr.123558.Praegu kast laiali võin ka pildi teha.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 200-ste bensukulu jm

PostitusPostitas vanapeer » 11 Nov 2010, 16:23

B230F+t täna just tankisin: täpselt 10/100.
Järgmine paagitäis peaks tulema juba igahommikuse eelsoojendusega.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: 200-ste bensukulu jm

PostitusPostitas Loff » 11 Nov 2010, 20:12

vanapeer kirjutas:B230F+t täna just tankisin: täpselt 10/100.
Järgmine paagitäis peaks tulema juba igahommikuse eelsoojendusega.

Öko pill ju! Eelsoojenduse panid pikendusega garaage ukse alt läbi?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: 200-ste bensukulu jm

PostitusPostitas supp » 11 Nov 2010, 20:25

karbakas on natuke ökom, aga eks tehnoloogia nõuab ohvreid
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

Re: 200-ste bensukulu jm

PostitusPostitas saadukas » 11 Nov 2010, 21:51

245.B230f. Maantee kulu 8. Muhus külmalt nòkerdamine 9.3. Eriti ei piitsuta ka kuna T5-ga on kihutamised tehtud
ja 82 kw ei jaksa enivei arvestatavaid dünaamilisi elamusi tekitada. Köige ekom auto mis olnud on.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist