indrek kirjutas:Doonoriks B230F . Kuna täna selline kena ilm , siis kasutasin kohe juhust ja sikutasin doonori alt käigukasti maha . Enda jaol M47 ja sama ka doonoril sellega seoses äkki oleks lihtsam ka doonori alt kardaan panna või on ilma kummi leevendita kardaan õigem panna ? Oskab ehk keegi sellekohta miskit kosta ? Nüüd peab kuskile kanali peale enda jau saama siis ehk tiba lihtsam kasti vahetada . Pool päeva lumehanges võttis kondid päris kangeks
Sellel on ilmselt põhjus miks diislitel kummileevendit ei kasutatud...
Kui doonori all M47 siis pole vaja kardaane vahetada.
Mõlemad käigukastid alt ära ja need kojad ümber lüüa.
Võibolla pead tööriistapoest väikese tõmmitsa tooma, et see puks sealt võlli otsast kätte saada või treiali käest uue tellima. Veidi kahtlen et seda varuosana pakutakse, aga samas pole ka võimatu. Tõmmits peaks
midagi sellist olema, ainult et väiksem.
Keegi VADISe omanik võiks OEM koodi panna.
Võimalik oleks ka terve sisendvõll vana kasti küljest võtta aga seda ma ei soovitaks sest see eelmise käigukastiga kokku töötanud ja võib ulguma hakata.
Poest võibolla mõistlik uus tagumine simmerling kah võtta, sest see kipub jooksma hakkama.
ATF'ist ja liimtihendist ei pääse samuti.
Ja kui kardaani alt ära ning pooleks võtad siis pane ikka märkide järgi kokku(värvitäpp ja nooled peal)
Igaks juhuks pead vist mootorile karteri alla mingi toe panema et nukvõlli ja pumba tagumisi rullikuid ära ei äästaks.
Pool päeva tubli müttamist on garanteeritud.