1. leht 1-st

Amazon 67 rool

Postitatud: 24 Aug 2018, 10:22
Postitas Martin81
Kas kellelgi on ülearust amazoni rooli või miskit sarnast ajastukohast? Nimelt üritasin värskelt oma masinat arvele saada, kuid ei õnnestunud. Probleemiks pidavat olema sportliku olemusega rool (ülevaatajamees käis kontoris googeldamas ja nägi seal teist pilti) :?
Igatahes olen tänulik juba ette!

Re: Amazon 67 rool

Postitatud: 24 Aug 2018, 10:59
Postitas Jaanus K
Proovi mõnda teist kohta arvele võtmiseks. Suht rumal on 50a vana auto puhul sellise asjaga nokkima hakata.

Suht raske leida, kui juhuslik õnn ei naerata.
Otsisin omale kunagi sama asja ja isegi ebay-s tihtipeale polnud.
Oleneb mis seisus sul Amazon on ja mis eesmärk, aga minumeelest on amazon123gt rool suht kena. Originaal on muidugi liiga kallis, aga äkki õnnestub midagi sarnast leida ja siis ülevaatajale pilti näidata...
http://www.volvo1800-120parts.com.au/123gt.htm

Re: Amazon 67 rool

Postitatud: 24 Aug 2018, 11:22
Postitas Martin81
Mõtlesin isegi sellele, et kui Tartus proovitud ja ebaõnnestunult, siis ehk Põlvas või Jõgeval proovida. Samas, kas nad mitte neid nö. vigu üldregistrisse ei kanna!? Teine ajuvaba probleem oli neil veljed. Et originaalid on 15/165 aga mul 14/195... õhhhh. On kellelgi kogemusi?Selles mures lubas mind bronec aidata ja laenata registreerimise ajaks tervet jooksu. Niiet ma oleks väga tänulik, kui keegi kasvõi raatsiks laenata oma rooli, loomulikult mitte "aitäh" eest
Tänud ette!

Re: Amazon 67 rool

Postitatud: 24 Aug 2018, 12:31
Postitas 164
See kõlab nii rumalalt, et selle ametniku pädevus tasuks küsimärgi alla seada. Kirjuta kaebus mnt´sse.

Re: Amazon 67 rool

Postitatud: 24 Aug 2018, 14:08
Postitas Tanel
Näita milline rool praegu peal üldse?
Äkki on üldse volvo performance kataloogist

Re: Amazon 67 rool

Postitatud: 25 Aug 2018, 06:49
Postitas Martin81
Ei õnnestu faile muuta hetkel, seega pilt jääb tulemata. Kuid selge on, et rool jääb 80 te kanti.
Proovisin siis Jõgeval registrisse saada, kuid tulutult. Märge oli Tartus tehtud... Küsimusele, et mis allolevatel rehvidel/velgedel viga on, sain vastuse, et rehv ei tohi koopa servast üle olla, mida ilmselgelt polnudki. Vähemalt ülalt alla vaadates. Küsimusele, et kustkohast te seda serva mõõdate, lihtsalt ühmas ja vsjoo... :?
Niiet pitsitan silma kinni ja laenan lähipäevil bronecilt kõik vajamineva

Re: Amazon 67 rool

Postitatud: 25 Aug 2018, 08:30
Postitas Tanel
Mind huvitab, kuidas saab panna märke kuskile, kui autol puudub eestis register ja paberimajandus mida netis täita ja mis oleks teistele nähtav?

Re: Amazon 67 rool

Postitatud: 25 Aug 2018, 09:11
Postitas Jaanus K
Ja kust võtab mnt originaal rehvimõõdu?

Vaatasin e-teenindusest, et mul on ka auto andmetesse rehvimõõdud märgitud - ma ei kujuta ette mille järgi. Ostes olid tõesti originaalmõõdus rehvid all. Samas auto massidega tekkis arvele võttes halenaljakas olukord: vaadatakse Rootsi passi ja kirjas kahes kohas ilmselt tühimass. kandevõimet ei leitud ja seega arvas mnt ametnik, et sellega ei tohikski sõita. Teine tegelane, esimese ametniku ülemus või autoriteet pani puusalt, et 400 on piisav kandevõime ja nii need numbrid passi tekkisid. Ma soovitasin vaadata teisi arvel olevaid Amazone, aga selle peale teatas ninatark, et kõik autod ei ole samad - nt on erinevaid mudeleid. Hetk varem oli meil just arutelu teemal, et sama VIN koodiga auto on juba Eestis arvel. Haagise massi kohale kirjutati tuimalt 0, kuigi autol oli konks küljes ja tegelikkuses on lubatud haagist vedada.

Ühesõnaga siis oli naljakas, aga lugedes sinu juhtumit arvele mittesaamise kohta, siis enam nii naljakas ei tundugi.

Re: Amazon 67 rool

Postitatud: 27 Aug 2018, 00:22
Postitas Mario_L
oodake te mehed, kuniks te rehvimõõtudega ka juba ukse taha jääte. :)
tuleb hakata passi hoolsalt vaatama, lihtsalt soe soovitus.
See ühmamine on jah kahtlane, kuid paraku 1.juuli 2018 jõustus veel rida ülevaatusesse puutuvaid sätteid ja kuna kõik ülevaatajad pole kõige kohta koolitustki saanud, siis paraku ongi nii, et iga mehe pädevus on tema enda teha, et kas ta viitsib selle ringile saadetud memo ka läbi töötada või mitte.
Reaalsus on selline juba, et mittepõlev lamp on ohtlik viga ja ka rehvimõõte aetakse nüüd taga, sest kui passi on märgitud 205/60 R15, siis 195/65 R15 ei lähe mitte. Ka nendega on juba ukse taha jäetud. Eriti toredad on kaubikujuhid, kes tulevad ukse taha sõiduka rehvidega, endal passis C rehvi kohustus kirjas.

Ehk siis tehakse kõik selleks, et import oleks võimalikult valus protsess ja et tagumik ning rahakott veel tükk aega valutaks, aga mine Aasta Autosse ja paku liisingu-Skodale sissemaks ja auto on sinu poole tunniga!
Meie autopargi vanus, mis on üks euroopa vanimaid (oleme top 5), on lihtsalt selleni viinud.
ilmselgelt võetakse ka orig. rehvimõõt internetis leiduva järgi, kuigi eks ka tol ajal müüdi neid erinevate velgedega.. Enamlevinud oli 165/80 R15 diagonaalrehv, mida nagunii tänapäeval enam saada pole....

Re: Amazon 67 rool

Postitatud: 27 Aug 2018, 15:24
Postitas -taf-
Iga süsteem pidavat ühel hetkel muutuma enese vastandiks. Ehk see bürokraatia, mis esialgu pidi elamist lihtsamaks tegema, kiusab nüüd sajaga. Ma saan aru, kui piiratakse ükskõiksust ja sellega kaasnevaid ohte vms, aga asjalike inimeste ettevõtmistele tuleks leida lahendus mitte neid seenele saata.

Re: Amazon 67 rool

Postitatud: 27 Aug 2018, 16:05
Postitas 164
Kõik on õige, reegleid ja süsteemi tulebki uuendada. Aga nende andmete algallikas tundub kahtlane. Google otsingu tulemus ei tohiks nüüd küll olla passi kantavate andmete aluseks.

Ehk, mul endal samuti ebameeldiv kogemus, kus 2014 sõiduauto haagise kandevõime märgiti passi 0. Uurisin, millele tuginetakse, ütles, et neil mingi tabel ütleb nii. Küsimise peale tabeli päritolu kohta infot ei avaldanud. :shock:
Ametlikud esindused muigavad ka selle "0" üle seal passis.
Esinduse sõnul ei ole tootja poolt piirainguid haagise vedamisele, saab lasta paigaldada elektrilise originaalkonksu.