Tekkis huvi natuke Amazoni esisilla geomeetriat üle vaadata, aga kuna mootor on kerest eraldunud, siis ei tea millises asendis vedrustus nö tavaseades peaks olema.
Sellega seoses oleks vaja mõõtu velje tsentrist üles tiivakaareni.
Kui keegi teab või saaks enda autol mõõta oleks tore. Samas võiks lisada, kas autol on all mingi kindla mm madaldusega vedrud
Tänud
Amazoni vedrud ja kõrgus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Amazoni vedrud ja kõrgus
Ise küsin, ise vastan
Mõõt peaks erinevatel andmetel olema kusagil 37-38cm.
Kui keegi ikkagi soovib mõõdulindiga garaaži minna, siis võiks mõõta ka väntvõlli otsa kõrguse maapinnast ja juurde lisada rehvimõõdu
Mõõt peaks erinevatel andmetel olema kusagil 37-38cm.
Kui keegi ikkagi soovib mõõdulindiga garaaži minna, siis võiks mõõta ka väntvõlli otsa kõrguse maapinnast ja juurde lisada rehvimõõdu
Re: Amazoni vedrud ja kõrgus
Koopaäärest ratta tsentrisse 37-38cm on mul samuti.
Väntvõlli tsentrisse maapinnalt umbes ~41,5cm.
Rehv 205/60 R16
Väntvõlli tsentrisse maapinnalt umbes ~41,5cm.
Rehv 205/60 R16
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: Amazoni vedrud ja kõrgus
Täppismõõtmist ei viitsinud teha, sest nagunii pole hetkel võimalik autot nurgakaaludele viia ja ei tea vedru jäikusi, aga...
Roll center on arvatavasti maapinnast allpool ja sellest tingituna kere kaldumine kurvides suurem. Saaks natuke tõsta ülemise õõtsa sisemist kinnitust allapoole tuues. Kõrgem roll center tähendaks siis ilmselt ka rohkem alajuhitavust, aga selle kompenseeriks õõtsa kinnituse allapoole toomisel külgkalde lisandumine vedrustuse kokkusurumisel.
See, mis ma siin kirjutasin on teooria, aga kui keevitama hakkan, siis on praktika...
Ühe jutu leidsin ka netist, mis vähemalt osaliselt seda kinnitab
http://calgaryvolvoclub.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=3342
Roll center on arvatavasti maapinnast allpool ja sellest tingituna kere kaldumine kurvides suurem. Saaks natuke tõsta ülemise õõtsa sisemist kinnitust allapoole tuues. Kõrgem roll center tähendaks siis ilmselt ka rohkem alajuhitavust, aga selle kompenseeriks õõtsa kinnituse allapoole toomisel külgkalde lisandumine vedrustuse kokkusurumisel.
See, mis ma siin kirjutasin on teooria, aga kui keevitama hakkan, siis on praktika...
Ühe jutu leidsin ka netist, mis vähemalt osaliselt seda kinnitab
http://calgaryvolvoclub.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=3342
Re: Amazoni vedrud ja kõrgus
Originaalist u 40mm madaldades tundub, et külgkalle on 0. Tegin uued kinnitused 40mm allapoole ja külgkalle peaks tulema u 1 kraad negatiivset. Kahjuks oli uute pidurite külge kruvimise soov nii suur, et ei olnud tahtmist õõtsasi üles-alla liigutada, et näha kuidas kalle vedrustuse liikudes muutub. Originaal poldid on hetkel sisse keeratud lihtsalt selleks, et ära ei kaoks.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist